Ο δρόμος ετοιμάζεται! Η μείωση των πολλών και περιττών, όπως τις αποκαλούν, μετακινήσεων έρχεται στο πλαίσιο της νέας εποχής περιορισμένης σπατάλης ενέργειας!

Στην Γαλλία οι… «ειδικοί» υπολόγισαν, με πρόσχημα την θεωρία συνωμοσίας της κλιματικής κρίσης, πως μια πτήση προς την Ελλάδα, 4.222 χιλιομέτρων, αντιστοιχεί σε 971 κιλά CO2, ανά επιβάτη και ίσως πρέπει να γίνουν σκέψεις πάνω σε αυτό!

Και για να το λένε στην τηλεόραση, τότε, κατά πάσα πιθανότητα, θα εφαρμοστεί στην Ευρώπη με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, καθώς πλέον όλοι ζουν στην εποχή της παγκοσμιοποίησης!

Οι αλλαγές που θα πρέπει να κάνει κάποιος για να αντισταθμίσει το CO2 που θα ξοδέψει σε ταξίδι στην Ελλάδα είναι
Θα πρέπει να χρησιμοποιεί τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για έναν ολόκληρο χρόνο.
Θα πρέπει να ακολουθεί μια (vegetarian) χορτοφαγική διατροφή για περισσότερο από δυο χρόνια. Κι αν γίνει εντελώς χορτοφάγος να μην τρώει δηλαδή αυγά και φρούτα για παράδειγμα, θα φτάσει στο στόχο του νωρίτερα σε μόλις 1 χρόνο και 3 μήνες!
Αν βέβαια ο επίδοξος ταξιδιώτης είναι καλοφαγάς, τότε θα μπορεί να επιλέξει την τηλεργασία.
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της γαλλικής τηλεόρασης:
Αυτό μπορεί να είναι ένα από τα ψηφίσματά σας για το 2024: αποφύγετε να πετάξετε γιατί συμβάλλει στην υπερθέρμανση του πλανήτη, αλλά μερικές φορές είναι δύσκολο να κάνετε διαφορετικά. Μπορούμε επομένως να προσπαθήσουμε να αντισταθμίσουμε το CO2 που εκπέμπεται από αυτές τις πτήσεις.

Για διακοπές αυτόν τον χειμώνα, γιατί να μην πετάξετε στην Ελλάδα; Είναι ένα όνειρο, αλλά έχει επίσης αντίκτυπο στην οικολογία. 4.222 χιλιόμετρα πτήσης μετ’ επιστροφής και 971 κιλά CO2 που εκπέμπονται ανά επιβάτη, είναι πολλά. Τι πρέπει λοιπόν να αλλάζει σε καθημερινή βάση για να αντισταθμιστούν τόσες πολλές εκπομπές; Για να εκπέμπουν λιγότερο CO2, όλα ξεκινούν από τα μέσα μεταφοράς. Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τα μέσα μαζικής μεταφοράς για έναν ολόκληρο χρόνο για να αντισταθμίσετε αυτό το ταξίδι στην Ελλάδα. Θα ήταν επίσης απαραίτητο να ακολουθήσετε μια χορτοφαγική διατροφή για περισσότερα από δύο χρόνια. Και αν γίνετε vegan, ο στόχος θα επιτευχθεί πιο γρήγορα, σε μόλις 1 χρόνο και 3 μήνες.

Επιλέξτε τηλεργασία
Αν όμως δεν τίθεται θέμα να αγγίξετε το πιάτο σας, μπορείτε επίσης να επιλέξετε την τηλεργασία, που σας επιτρέπει να πάρετε το αυτοκίνητο ή να δημιουργήσετε ενέργεια σε εταιρείες. Τόσες πολλές αλλαγές και συνήθειες σας αφήνουν την επιλογή να περιορίσετε τον αντίκτυπο ενός ταξιδιού με αεροπλάνο. Η αντιστάθμιση των εκπομπών CO2 μας θα ήταν ιδιαίτερα καλό για τη συνείδησή μας.

Και αργότερα θα έρθει και το σύστημα κοινωνικής πίστωσης! Όπως έχει γράψει το ΕΛ:
ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΝΟΜΙΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΙΣΤΩΣΗΣ

Ο τελικός στόχος της εισαγωγής ψηφιακών ταυτοτήτων, βιομετρικής επιτήρησης και ψηφιακών νομισμάτων φαίνεται να είναι ένα σύστημα κοινωνικής πίστης κινεζικού τύπου.

Η εισαγωγή διαβατηρίων εμβολιασμού κατά την διάρκεια της κρίσης του COVID μπορεί να θεωρηθεί ως δοκιμαστική λειτουργία για την εφαρμογή ενός τέτοιου δυστοπικού συστήματος.

Η κρίση του COVID και τα δρακόντεια μέτρα έχουν σίγουρα επιταχύνει αυτήν την εξέλιξη προς την ψηφιακή επιτήρηση, όπως έχουν επισημάνει οι ίδιοι κυβερνητικές υπηρεσίες όπως η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

«Η πανδημία του κορωνοϊού έχει επιταχύνει την ανάγκη για αποτελεσματικές και φιλικές προς τον χρήστη ψηφιακές υπηρεσίες σε ολόκληρη την ΕΕ. Δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο. Είναι σημαντικό τα κράτη μέλη να αρχίσουν να συνεργάζονται αμέσως με την Επιτροπή και τον ιδιωτικό τομέα για να προετοιμάσουν την εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Ψηφιακής Ταυτότητας», αναφέρεται σε δήλωση στον ιστότοπο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Τα πρώτα έργα που μοιάζουν με συστήματα κοινωνικής πίστης είναι ήδη σε εφαρμογή στις δυτικές χώρες. Οι λεγόμενες βαθμολογίες Environmental, Social and Governance (ESG) χρησιμοποιούνται από πολλές εταιρείες των ΗΠΑ (εδώ) .

Επιπλέον, η ιταλική πόλη της Μπολόνια εγκαινίασε το πρότζεκτ «Smart Citizen Wallet», ένα σύστημα μέσω του οποίου οι συμμετέχοντες μπορούν να συλλέγουν πόντους για «ενάρετες συμπεριφορές», όπως η ανακύκλωση ή η χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς. Αυτοί οι κερδισμένοι πόντοι μπορούν στη συνέχεια να δαπανηθούν για εκπτώσεις ή δωρεάν είσοδο σε πολιτιστικές εμπειρίες.

Παρόμοια έργα δοκιμάζονται και υλοποιούνται αυτή την στιγμή σε άλλα μέρη στην Ευρώπη όπως η Βιέννη , η Ρώμη και η Βαυαρία .

Η Σουηδία δεν είναι απλώς πρωτοπόρος όσον αφορά τις πληρωμές χωρίς μετρητά. η Σκανδιναβική χώρα διαθέτει επίσης μια πιστωτική κάρτα με όριο άνθρακα που ονομάζεται DO BLACK . Αυτή η πιστωτική κάρτα υπολογίζει το αποτύπωμα άνθρακα όλων των αγορών που γίνονται με αυτήν και θέτει ένα όριο CO2 για τον χρήστη. Μόλις συμπληρωθεί αυτό το όριο, δεν μπορούν να γίνουν άλλες αγορές με αυτό.

Επιπλέον, η ΕΕ έχει προτείνει ένα ευρωπαϊκό μητρώο περιουσιακών στοιχείων στο οποίο όλα τα περιουσιακά στοιχεία κάθε πολίτη της ΕΕ θα μπορούν να καταγράφονται και ενδεχομένως να συνδέονται με ψηφιακές ταυτότητες στο μέλλον. Ο επίσημος λόγος για αυτό το κεντρικό μητρώο περιουσιακών στοιχείων είναι η καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και της φοροδιαφυγής.

Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού Ωκεανού, το Υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ (USDA) ζητά από τους ανθρώπους να καταχωρήσουν τους λαχανόκηπους τους σε μια εθνική βάση δεδομένων.

Έτσι, με άλλα λόγια, η κυβέρνηση θέλει να γνωρίζει για κάθε μικρό πράγμα που κατέχετε, εκτός από το να έχει όλα τα προσωπικά και βιομετρικά σας δεδομένα αποθηκευμένα σε ψηφιακές ταυτότητες και να παρακολουθεί όλες τις συναλλαγές σας μέσω ψηφιακών νομισμάτων.

Αυτήν την στιγμή, τα περισσότερα από αυτά τα προγράμματα εξακολουθούν να είναι εθελοντικά στις δυτικές χώρες – ακριβώς όπως η λήψη των εμβολίων για τον COVID ήταν αρχικά εθελοντική. Όμως, όπως όλοι είδαμε, ο εξαναγκασμός άρχισε πολύ σύντομα και οι «ανεμβόλιαστοι» απαγορεύτηκαν από εστιατόρια, καταστήματα, γυμναστήρια και ταξίδια και πολλοί έχασαν τη δουλειά τους. Παρόμοιες ποινές ενδέχεται να επιβληθούν στο μέλλον σε πολίτες που αρνούνται να συμμετάσχουν σε αυτά τα προγράμματα κοινωνικής πίστωσης ή δεν θέλουν να χρησιμοποιήσουν ψηφιακή ταυτότητα.