Του Strange Attractor – antinews

Η τελευταία μόδα στη μπανανία μας είναι οι «Ανεξάρτητες Αρχές».

Οι ηγεσίες όμως, καθώς και τα «στελέχη» στις Ανεξάρτητες αυτές Αρχές στη χώρα μας, διορίζονται από την Εκτελεστική Εξουσία, δηλαδή την κυβέρνηση. Άρα είναι δήθεν «ανεξάρτητες».

Χρησιμεύουν ως ανταμοιβή ημετέρων, πολιτικάντηδων που δεν εξελέγησαν ή απλών αφισοκολλητών και ως συγκοινωνούντα δοχεία με τα υπουργικά και κομματικά γραφεία.

Είναι το άλλοθι της κυβέρνησης ότι κάτι κάνει σε επίπεδο ρύθμισης, εποπτείας και δήθεν ελέγχων, μειώνοντας το κράτος, αλλά στην ουσία απλά διορίζει ψηφοφόρους ή αποσπάει σε αυτές δικούς της ήδη δημοσίους υπαλλήλους.

Με έναν σμπάρο δηλαδή… τρία τρυγόνια.

Καταργούμε το «σάπιο» δημόσιο και στήνουμε «ευέλικτες» δήθεν ανεξάρτητες αρχές, διορίζοντας δικούς μας, που θα μας ευγνωμονούν και θα μας ψηφίζουν εσαεί (μαζί με τις οικογένειές τους).

Π.χ. η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων -όπως προκύπτει τόσο από το πόρισμα, όσο και από επιστολές της European Rail Agency- ήταν παντελώς ανίκανη να «ρυθμίζει» ή να ελέγχει τα τρένα, διότι ήταν υποστελεχωμένη (20 άτομα μόνο σε γραφεία όταν η αντίστοιχη Γερμανική έχει 300 άτομα σε γραφεία και 1.000 στο πεδίο).

Και σαν να μην έφτανε αυτό, στελέχη της ΡΑΣ είχαν αποσπαστεί σε κομματικά γραφεία, αποδυναμώνοντας περαιτέρω τη δυνατότητά της να επιτελέσει το εποπτικό της έργο.

Ναι, αλλά η ΡΑΣ παρενέβη στην τραγωδία… μετά από 3-4 μέρες, στέλνοντας «κλιμάκιο» να ελέγξει το «βαρδιολόγιο» στο σταθμαρχείο της Λάρισας!!!!

Μιλάμε για σπουδαίο έργο και τρομερά αντανακλαστικά.

Όλα αυτά βεβαίως εν γνώσει και με τη σύμφωνη γνώμη του υπουργού Μεταφορών, ο οποίος θλιμμένος και ιδιαίτερα συγκινημένος ανέλαβε την «πολιτική ευθύνη», αλλά 2-3 μήνες μετά πολιτεύτηκε κανονικά και μάλιστα βγήκε πρώτος σε σταυρούς στας Σέρρας.

Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τις αερομεταφορές στη χώρα μας από το 2020, με νόμο πάλι του γόνου από τας Σέρρας, και μακάρι να μη χρειαστεί η επικίνδυνη αυτή ανεπάρκεια να αποκαλυφτεί στην πράξη (όπως δυστυχώς έγινε με τα τρένα στα Τέμπη), διότι σε περίπτωση αεροπορικής εκατόμβης κανείς «Γεραπετρίτης» και καμιά «επιτροπή» δε θα μπορεί να συγκαλύψει τους ενόχους, αφού θα ασχοληθεί μέχρι και το CNN.

Και όπως έγινε με τα τρένα, έτσι και στα αεροδρόμια, όπου δεν υπάρχει κανένας πλέον επιτόπιος κρατικός έλεγχος ή απόδοση ευθυνών στις όποιες «παρατυπίες» των αεροπορικών εταιριών, οι «αρμόδιοι» πολιτικάντηδες είναι ενημερωμένοι και προειδοποιημένοι από καιρό.

Άσχετα αν κάνουν τις πάπιες.

Και να θυμόμαστε επίσης πως η αδέκαστη Δικαιοσύνη, σε ανύποπτο χρόνο πριν από την τραγωδία, έκρινε παράνομες και καταχρηστικές τις διάφορες εξαγγελθείσες κατά καιρούς απεργίες των σιδηροδρομικών, με μοναδικό αίτημα παρακαλώ όχι αυξήσεις, αλλά τα θέματα ασφάλειας στα τρένα!!!!

Από πού να μας πιάσεις δηλαδή…

Έτσι, στην ουσία έχουμε ένα κράτος που αυτοκαταργείται συστηματικά (ιδιωτικοποιώντας τα πάντα όλα, διορίζοντας-βολεύοντας παράλληλα χιλιάδες μετακλητούς χειροκροτητές), χωρίς μηχανισμούς εποπτείας και ελέγχου, οι οποίοι μηχανισμοί υφίστανται μόνο στα χαρτιά, αφήνοντας το γήπεδο ελεύθερο στα δήθεν ιδιωτικά, πλην όμως κρατικοδίαιτα – επιχειρηματικά συμφέροντα, που έχουν ένα διαρκές δούναι και λαβείν με την κυβέρνηση των «αρίστων».

Μέχρι να γίνει η στραβή και να τρέχουν οι «άριστοι» να συγκαλύψουν τις ευθύνες τους.

Δεν είναι τυχαίο που οι σιδηρόδρομοι αφέθηκαν εντελώς στην τύχη τους την ίδια ώρα που «ιδιωτική» αεροπορική εταιρία όχι μόνο επιδοτείται συστηματικά με κρατικό χρήμα, αλλά βαπτίσθηκε και «νέος εθνικός αερομεταφορέας» από τον Σερραίο τότε αρμόδιο υπουργό.

Χωρίς όμως οι δραστηριότητές της να ελέγχονται από κανέναν κρατικό φορέα στο πεδίο.

Το συμπέρασμα; Μην πάρετε το τρένο, είναι επικίνδυνο.

Μην οδηγείτε, έχουμε ακριβά διόδια.

Πάρτε αεροπλάνο… και όπου βγει!

ΥΓ- Το μόνο πλέον ασφαλές μέσο μεταφοράς στην Ελλάδα είναι το μετρό Θεσσαλονίκης.