
Νέο σκάνδαλο με διασπάθιση δημόσιου χρήματος μέσω διαφήμισης της ΕΥΔΑΠ προς μέσα ενημέρωσης μηδαμινής αναγνωσιμότητας ή ακόμη και σε άλλα τα οποία σήμερα δεν υπάρχουν αποκαλύπτει η νέα λίστα που έφερε στο φως της δημοσιότητας η σελίδα των Data Journalists και οι δημοσιογράφοι Πάρις Καρβουνόπουλος και Βασίλης Γαλούπης. Η νέα λίστα τύπου Πέτσα είναι ενδεικτική του τρόπου με τον οποίο επιλέγεται να μοιράζεται το δημόσιο χρήμα όχι σε ΜΜΕ τα οποία πράγματι βρίσκονται ψηλά στις λίστες αναγνωσιμότητας, αλλά σε κάποιους οι οποίοι μοιάζουν να έχουν στήσει φάμπρικα δημιουργίας ιστοσελίδων, οι οποίες τροφοδοτούνται με ελάχιστες ειδήσεις ημερησίως, προκειμένου να εισπράττουν από τον κρατικό κορβανά. Η τακτική αυτή δεν είναι εξάλλου άγνωστη, αφού το ίδιο έχει αποδειχτεί ότι συνέβη και με τη διαβόητη λίστα Πέτσα, αλλά και παλαιότερα με τα κονδύλια που έβγαιναν από τα ταμεία του αμαρτωλού πρώην ΚΕΕΛΠΝΟ. Η κυβέρνηση όμως απροκάλυπτα συνεχίζει την ίδια τακτική.
Στην επίμαχη «λίστα Πέτσα» της ΕΥΔΑΠ πάντως υπάρχει πληθώρα ιστοσελίδων μηδαμινής ή ακόμη και ανύπαρκτης επισκεψιμότητας. Πρόκειται για γεγονός που προκαλεί αλγεινή εντύπωση, αφού ιστοσελίδες οι οποίες δεν απευθύνονται παρά σε ελάχιστους πολίτες κατορθώνουν να εισπράξουν από την ΕΥΔΑΠ ποσά τα οποία δεν έλαβαν ιστοσελίδες πανελλαδικής απεύθυνσης με πολύ ευρύ αναγνωστικό κοινό. Φυσικά είναι περιττό να αναφερθεί ότι για ακόμη μια φορά το Documento, το documentonews.gr καθώς και το koutipandoras.gr σκοπίμως δεν έλαβαν από την κυβέρνηση ούτε 1 ευρώ ούτε από αυτήν τη διαφημιστική καμπάνια. Δεν είναι άλλωστε πρωτοφανές, αφού το ίδιο είχε συμβεί και στην… πρωτότυπη λίστα Πέτσα. Ενδιαφέρον είναι επιπλέον το γεγονός ότι εμφανίζονται να έχουν εισπράξει σημαντικά ποσά ιστοσελίδες της περιφέρειας. Το γεγονός είναι αν μη τι άλλο αξιοπερίεργο, αφού όπως είναι γνωστό η διαφημιζόμενη ΕΥΔΑΠ έχει δραστηριότητα μόνο στην Αττική. Γιατί λοιπόν να χρηματοδοτεί ΜΜΕ της περιφέρειας;
σπο Documento .gr