Κανείς δεν εξηγεί πώς τα F-35 υπερτιμήθηκαν πάνω από 100 εκατομμύρια δολάρια ανά αεροσκάφος

Πάνω απο 100 εκατομμύρια δολάρια ανά αεροσκάφος, συνολικά 4 δισ. δολάρια ειναι «ορφανά» και αναζητείται ποιος εχει κανει «ταμείο» στην προμήθεια των F-35 όπως μαρτυρούν τα αδιάψευστα στοιχεία της Lockheed Martin προ διετίας σε σxέση με τη τιμή σήμερα.

Η ίδια η Lockheed Martin το 2021 δήλωνε ότι η τιμή «fly away» ηταν κάτω των 80 εκατομμυρίων δολαρίων και κανονικά θα έπρεπε να είναι ακόμα χαμηλότερη σήμερα λόγω αύξησης του ρυθμού της μαζικής παραγωγής.
Δεχόμαστε οτι η τιμή δεν έπεσε και παρέμεινε στα 78-80 εκατ. δολάρια που η ίδια η Lockheed Martin ειχε κοστολογήσει την πώληση του μαχητικού στην Ελλάδα, θα έπρεπε η τιμή με την υποστήριξη και τα όπλα σήμερα να μην ξεπερνά στην χειρότερη περίπτωση τα 115 εκατ.

Άλλωστε βασικό επιχείρημα της Lockheed Martin έναντι των Rafale που πληρώθηκαν 3 δισ. ευρώ για 24 μαχητικά με όπλα και υποστήριξη ήταν ότι τα F-35 ήταν φθηνότερα και έτσι η περίπτωση μαζί με όπλα και υποστήριξη προσέθετε 35 εκατομμύρια δολάρια για ένα σύνολο 115 εκατομμυρίων δολαρίων ανά μαχητικό.

Άρα τα 215 εκατομμύρια που ανακοινώθηκαν σήμερα ως τιμή του κάθε αεροσκάφους ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥΣ δεν είναι η τελική, φτάσει τα 250 εκατομμύρια κατ’ ελάχιστον.

Που σημαίνει ότι το πρόγραμμα «εκτινάσσεται» στα 10 δισ. δολάρια συνολικά το λιγότερο για 40 μαχητικά που θα ξεκινήσουμε να παραλαμβάνουμε το 2030 και να ολοκληρώνονται το 2033 δηλαδή σε δεκα χρονια απο σημερα!

Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν «ορφανά» 4 δισ. δολάρια βάσει των τιμών που η ίδια η κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin ειχε ανακοινώσει για την απόκτησή τους απο την ΠΑτην στιγμή που η ελληνική οικογένεια θα πρέπει να τρέφεται με 4 τοστ κατά τα φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ!

Την ίδια στιγμή τα φιλοκυβερνητικά ιδιωτικά κανάλια (ANT1, MEGA, STAR, SKAI, ALPHA,OPEN) ιστοσελίδες (protohema, iefimerida, newsit, newsbeast, κ.α.) έχουν λάβει πάνω από 400 εκατ.ευρώ δολάρια την τελευταία τετραετία από «Λίστα Πέτσα» και διαφημίσεις από το δημόσιο (στενό και ευρύτερο) τομέα προπαγανδίζουν την επιβίωση της ελληνικής οικογένειας με τέσσερα τοστ την ημέρα.

Να σημειώσουμε ότι τα μαχητικά F-35 ελέγχονται πλήρως σε ότι αφορά τις αποστολές τους και την επιχειρησιακή τοςυ διαθεσιμότητα από τις ΗΠΑ χωρίς την έγκριση των οποίων δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί ουτε η πιο απλή πτήση.

Μπορείτε να διαβάσετε για το σημαντικό ζήτημα των δεδομένων του συστήματος ελέγχου του αεροσκάφους ALIS και το οποίο ελέγχεται απο τις ΗΠΑ με τηλεκοντρόλ για το αν θα πετάξει η οχι!

Με την αποστολή των δεδομένων κάθε αεροσκάφους αυτόματα πίσω στις ΗΠΑ για έλεγχο είχε προκύψει ζήτημα στη Νορβηγία.

Είχε αποκαλυφθεί σχετικά:

«Ερωτηματικά για την επιχειρησιακή αξιοποίηση του μαχητικού F-35 από την Νορβηγική Αεροπορία προκύπτουν μετά την αποκάλυψη ότι το αμερικανικό αεροσκάφος είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα που μεταδίδει στην κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin δεδομένα μετά από κάθε αποστολή του αεροσκάφους.

Το σύστημα ονομάζεται ALIS (Autonomic Logistics Information System) και έχει σχεδιαστεί για να καταγράφει δεδομένα που αφορούν τις επιχειρήσεις που πραγματοποιούν τα μαχητικά, δεδομένα που αφορούν την λειτουργία των μαχητικών, δεδομένα για την συντήρηση και εκπαίδευση των μηχανικών και των πιλότων μετά από κάθε αποστολή.

Τα στοιχεία αυτά αποτελούν απόρρητα δεδομένα για κάθε κράτος χρήστη του F-35 και η αποκάλυψη ότι τα στοιχεία αυτά αποστέλλονται αυτόματα μετά από κάθε αποστολή στις εγκαταστάσεις της Lockheed Martin στο Fort Worth του Texas έχει προκαλέσει την ανησυχία της Νορβηγικής Αεροπορίας.

Σύμφωνα με τον σύμβουλο του Υπουργού Άμυνας της Νορβηγίας Lars Gjemble η χώρα του θα πρέπει να μεριμνήσει για το φιλτράρισμα των πληροφοριών που θα στέλνονται στην αμερικανική εταιρεία από το κάθε αεροσκάφος μετά από κάθε αποστολή.

Αν και το σύστημα εγκαταστάθηκε από την εταιρεία για την συγκέντρωση δεδομένων με στόχο την βελτιστοποίηση της απόδοσης του μαχητικού, οι χρήστες του αεροσκάφους δεν βλέπουν θετικά την ύπαρξη του επί του F-35, αφού τα στοιχεία που συγκεντρώνονται από τα αεροσκάφη θεωρούνται ως Εθνικά μυστικά που δεν θα μπορούσαν να μοιραστούν με τον κατασκευαστή.»

pronews