Περισσότεροι από 6 εκατομμύρια Κινέζοι αναμένεται να δουν τους θεούς και τους ήρωες της ελληνικής μυθολογίας να “ζωντανεύουν” μπροστά στα μάτια τους,
στην πρώτη -μεγάλης κλίμακας- έκθεση ψηφιακής Τέχνης στην Κίνα, η οποία διοργανώνεται με τη στήριξη και τη συνεργασία της ελληνικής Πρεσβείας στο Πεκίνο, στον πολυχώρο Solana Bejing, το μεγαλύτερο πολυχώρο εμπορικών καταστημάτων και διασκέδασης στην κινεζική πρωτεύουσα.
Μέσω γυαλιών, εικονικής πραγματικότητας και μίας πολυμεσικής εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, οι επισκέπτες της έκθεσης θα μπορούν να παρακολουθήσουν, εκτός των άλλων, τον Δία να αστράφτει στον θρόνο του πάνω από την πύλη εισόδου του δημοφιλούς πολυχώρου, τον φτερωτό Πήγασο να πετάει στα ουράνια πάνω από το συγκρότημα κινηματογραφικών αιθουσών και τον Διόνυσο να κερνάει ελληνικό κρασί στους επισκέπτες των καταστημάτων εστίασης. Παράλληλα, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στην κεντρική πλατεία, μέσα σε ένα ομοίωμα αρχαιοελληνικού κράνους ύψους 6 μέτρων, θα προβάλλεται τρισδιάστατο βίντεο με σκηνές από την ελληνική μυθολογία. Την έκθεση πλαισιώνουν διαφημιστικά σποτ του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, σε επιλεγμένα σημεία του εμπορικού κέντρου.
«Οι μύθοι και οι παραδόσεις μας πάντοτε λειτουργούσαν ως γέφυρα μεταξύ των δύο πολιτισμών. Με αυτή την έκθεση οι Κινέζοι φίλοι μας θα έχουν την δυνατότητα σχεδόν να αγγίξουν τους αρχαίους Έλληνες θεούς και ήρωες, απολαμβάνοντας μια πραγματικά συναρπαστική εμπειρία», δήλωσε με αφορμή την έναρξη της έκθεσης ο Πρέσβης της Ελλάδος στην Κίνα, Δρ. Ευγένιος Καλπύρης.
Η έκθεση, ξεκινάει αυτό το Σάββατο, 22 Απριλίου, ύστερα από ένα δεκαπενθήμερο δοκιμαστικής λειτουργίας, και θα λειτουργήσει έως τα τέλη Ιουνίου, ενώ στη συνέχεια αναμένεται να ταξιδέψει στα 478 εμπορικά κέντρα σε ολόκληρη την κινεζική επικράτεια που διαχειρίζεται ο όμιλος Wanda, ο οποίος έχει τη διαχείριση και του Solana Beijing.
Ο προϋπολογισμός της έκθεσης ξεπέρασε συνολικά τα 700.000 ευρώ, τα οποία επένδυσαν εξ ολοκλήρου οι διοργανωτές Solana Beijing, ONEK MR+ και ο όμιλος Wanda, ενώ για την υλοποίηση των ψηφιακών παρουσιάσεων και την ανάπτυξη του λογισμικού χρειάστηκαν περισσότεροι από έξι μήνες.
(ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:freepik)