υποκλίνονται στον Μητσοτακη! Για για η για κλάμματα;

Στον απόηχο της ανακοίνωσης δημιουργίας Εθνικού Επενδυτικού Ταμείου, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ταμείου Γρηγόρης Δημητριάδης, έκανε γνωστό ότι ο διαγωνισμός για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας προχωρά έτσι ώστε μέχρι τον Μάρτιο να έχει ολοκληρωθεί ενώ το υπερταμείο δρομολογεί την έναρξη της διενέργειας διαγωνισμού «πακέτο» και των 22 αεροδρομίων εντός του 2024 (τον Ιούνιο του 2024) μέσω της μεθοδολογίας ΣΔΙΤ, όπως δηλαδή έγινε με το αεροδρόμιο στο Καστέλι.

Κατά πληροφορίες το Υπερταμείο στο πλαίσιο της αξιοποίησης των 22 αεροδρόμιών, μελετά τη μετατροπή του αεροδρομίου της Νέας Αγχιάλου σε Cargo αεροδρόμιο.

Το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων είναι το μοναδικό στην Βορειοδυτική Ελλάδα που παρέμενε υπό κρατικό έλεγχο.

Μέχρι σήμερα παρέμενε ελκυστικό για μικρά ιδιωτικά αεροσκάφη κυρίως λόγω των ελκυστικών τιμών που παρείχε.

Στο αεροδρόμιο για δέκα και πλέον έτη εκτελέστηκε το σημαντικό έργο της επέκτασης και του εκσυγχρονισμού για το οποίο το ελληνικό κράτος διέθεσε περίπου 30 εκατομμύρια.

Σημειώνεται ότι αποτελεί την τρίτη σημαντικότερη υποδομή της Ηπείρου που οδηγείται στην αξιοποίηση.

Είχαν προηγηθεί ως γνωστό η Εγνατία Οδός και το λιμάνι της Ηγουμενίτσας.