Σχέδια για την ανάδειξη  του λιμανιού της Ηγουμενίτσας ως κομβικής εμπορικής σημασίας για τα Βαλκάνια και του Ηρακλείου ως βάση κρουαζιέρας εκπονεί ο όμιλος Γκριμάλντι.

Παράλληλα με βάση το Ηράκλειο μελετά την ενδυνάμωση της ακτοπλοϊκής δραστηριότητας του ομίλου.

Συναντήσαμε τον Εμάνουελ  Γκριμάλντι χθες το μεσημέρι στην Εθνική Πινακοθήκη, στο περιθώριο διεθνούς ναυτιλιακού  συνεδρίου. Συνοδευόταν από τον διευθύνοντα σύμβουλο των Μινωικών, Λουκά Σιγάλα.

«Μελετάμε τα επενδυτικά μας σχέδια  για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας γιατί ακόμα  δεν έχουμε αναλάβει τη διοίκηση του λιμανιού.  Είμαστε πολύ αφοσιωμένοι, εστιασμένοι και στα δύο λιμάνια τόσο του Ηρακλείου όσο και της Ηγουμενίτσας. Πρέπει  να διασφαλίσουμε ότι τα δύο λιμάνια θα προσφέρουν  υπηρεσίες υψηλού επιπέδου και θα προσπαθήσουμε να αναπτύξουμε και την τοπική οικονομία  γύρω από αυτά. Τα λιμάνια είναι ζωτικής σημασίας για την τοπική κοινωνία» ήταν τα πρώτα λόγια του Ιταλού εφοπλιστή.

Ειδικότερα για το λιμάνι της Ηγουμενίτσαςανέφερε:

«Το λιμάνι της  Ηγουμενίτσας  έχει πολύ μεγάλες δυνατότητες. Δεν είναι μόνο λιμάνι της Ηπείρου. Είναι  λιμάνι μεγάλης σημασίας για τα Βαλκάνια.  Είναι το εμπορικό  λιμάνι που έχει στρατηγική σημασία   για τη  Βουλγαρία, τη Ρουμανία και υπό προϋποθέσεις ακόμη και για την Τουρκία» και εξήγησε: «Αφενός υπάρχει η Εγνατία Οδός που είναι σημαντική  οδική αρτηρία ενώ θα αναπτυχθεί ο νέος αυτοκινητόδρομος, ο Ε 65 που θα συνδέει την Ηγουμενίτσα με την Αθήνα κατευθείαν και θα κερδίζεις πέντε ώρες. Όταν πας τώρα στην Πάτρα θέλεις 6 ώρες και από εκεί άλλες τρεις ώρες να φτάσεις στην Αθήνα.  Άρα θέλεις συνολικά  9 ώρες. Με τον νέο δρόμο  θα χρειάζεσαι  τέσσερις ώρες. Θα κερδίζεις πέντε ώρες. Άρα υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης  για  την Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Τουρκία  αλλά και την Αθήνα και το  λιμάνι του Πειραιά».

mymoney