με ρεπορτάζ από Epirus post

Θα ήταν μόνο για γέλια η επιπολαιότητα με την οποία αντιμετώπισε η σημερινή κυβέρνηση την σιδηροδρομική σύνδεση της Ηπείρου. Και θα ήταν μόνο για γέλια καθώς είναι η πρώτη κυβέρνηση που αιτήθηκε κοινοτική χρηματοδότηση για την ολοκλήρωση των μελετών και μετά την πάροδο τριών ετών την επέστρεψε πίσω!!!

Επειδή όμως πρόκειται για ζήτημα ζωτικής σημασίας για την περιοχή είναι κυρίως για κλάματα. Η ευκαιρία για να ολοκληρωθούν οι μελέτες χάθηκε και προς το παρόν δεν υπάρχει καμία πρόθεση να υπάρξει νέα αίτηση για χρηματοδότηση κάτι που μάλλον θα έκανε και τους Ευρωπαίους να κλαίνε και να γελάνε.

Βέβαια η Ελλάδα έχει συμπεριλάβει την σιδηροδρομική σύνδεση της Ηπείρου μέσω Καλαμπάκας στο μακροπρόθεσμο πρόγραμμα που φτάνει μέχρι το 2044!!

Στα έργα της Δυτικής Εγνατίας περιλαμβάνεται η γραμμή Καλαμπάκα Ηγουμενίτσα με εκτίμηση προϋπολογισμού 1,5 δις και με το χρηματοδοτικό πλαίσιο να είναι υπό διερεύνηση.

Υπάρχει όμως και καλύτερο!!

Κι αυτό αφορά την σιδηροδρομική σύνδεση Ρίου- Ιωαννίνων.. Άλλη μία πονεμένη ιστορία από το παρελθόν.. Και εκεί αρκετά εκατομμύρια πεταμένα σε μελέτες που σήμερα αγνοούνται!

Τι λέει σήμερα ο ΟΣΕ;

Σύμφωνα με έγγραφο της Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης του Οργανισμού που κατατέθηκε στη Βουλή «επισημαίνεται ότι προβλέπεται η σιδηροδρομική σύνδεση Κρυονέρι -Αγρίνιο – Ιωάννινα στο Αναλυτικό Δίκτυο του Διευρωπαϊκού Δικτύων Μεταφορών του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 1315/2013 , με ορίζοντα υλοποίησης μέχρι το 2050».EpirusPost • Ειδήσεις, Ιωάννινα, Άρτα, Πρέβεζα, Θεσπρωτία • eggrafo ose