Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι η αλαζονεία των επικοινωνιολόγων του. Οι άνθρωποι φαίνεται πως δεν έχουν καταλάβει ότι υπάρχουν λόγω των δισεκατομμυρίων που έχει μοιράσει ο Μητσοτάκης σε ΜΜΕ, εκδότες, καναλάρχες και δημοσιογράφος μέσω χρηματοδότησης, κουρέματος χρεών, προσλήψεων. Και νομίζουν πως αυτοί ευθύνονται για τον «καλπασμό» του Τσιτάχ της Μεσογείου…

Κάπως έτσι γίνονται τα χειρότερα λάθη.

Η κατάπτυστη διαφήμιση Μητσοτάκη για το σπίτι
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η διαφήμιση όπου ο Μητσοτάκης μας προειδοποιούσε ότι «θα μας έλεγε κάτι για το σπίτι μας»….

Η διαφήμιση έπαιξε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις ιστοσελίδες για ελάχιστο χρονικό διάστημα, καθώς η κατακραυγή που ακολούθησε ήταν τέτοια που οι γκουρού της επικοινωνίας όταν την μάζεψαν άρον – άρον. Δεν χρειαζόταν πάντως και μεγάλη εξυπνάδα για να καταλάβουν ότι ο τελευταίος που μπορεί να μιλά για τα σπίτια των ελλήνων είναι ο Μητσοτάκης…

karditsastakra