Συνάντηση Σήμερα με τον Κο Σταύρο Μπενο πρόεδρο του Διαζωματος και συζήτηση για τα θέματα που έχουμε κοινό ενδιαφέρον για όσα από κοινού Υλοποιήσαμε η Θα υλοποιήσουμε. Ευχαριστώ για την στήριξη και την Συνεργασία απο fb Αλ.Καχριμανη Πλοήγηση άρθρων Σαντορίνη: Ανησυχία για σεισμό-ηφαίστειο Χρόνια πολλά στην Παιδεία μας!