Αυτή είναι η…πάσα αλήθεια κι όποιος δεν τη βλέπει είναι μύωψ και ηλίθιος ή λαμόγιο τύπου ΟΠΕΚΕΠΕ…Μονοκοντυλιά και οριζοντίως ο Παπαδόπουλος απελευθέρωσε τον Αγροτικό κόσμο το 1968 απ τα χρέη που του είχαν φορτώσει οι …προηγούμενοι δημοκράτες στο δυσθεώρητο για την εποχή ποσό των 6,8 δις δρχ όταν η δραχμή ήταν τόσο ισχυρή που συναγωνίζονταν δολλαριο και μάρκο κι ο κοσμάκης « χάλαγε» λίρες για να φτιάξει δραχμές…Και τώρα..Τσιάρας και ΜΑΤ.. Λίγη ντροπή παιδιά..