Διότι σε διαφορετική περίπτωση όλα τα εξοπλιστικά μας εφόδια θα είναι άχρηστα όπως δυστυχώς έδειξε το «προδομένο» από παλαιοπολιτικους και ξένους 1974 αλλά και το πιο πρόσφατο εξευτελιστικό 1996 του μειοδότη Σημίτη..