που έχει με τον οιονδηποτε τρόπο , συμβάλλει στην καταστροφή της χώρας , κάθεται και γράφει το μακρύ και το κοντό του.. Συμπαθής ο άνθρωπος και με σωστές σκέψεις ιδιαίτερα τότε για το ακανθώδες ασφαλιστικό , αλλά τον Σημίτη υπηρέτησε της πέτσινης ΟΝΕ και του ευρώ, έχει τις ευθύνες του.. Καλοτάξιδο πάντως το πονημα..Αντιγράφουμε απ το fb του Φώτη του Βαββα: Όμιλος Πολιτικού και Κοινωνικού Προβληματισμού Ιωαννίνων.Από τη χθεσινή παρουσίαση του βιβλίου του Τάσου Γιαννίτση “ΕΛΛΑΔΑ 1953-2024, Χρόνος και Πολιτική Οικονομία” Πλοήγηση άρθρων Υποφέρει απ τον καιρό οκοκληρη η παραλιακή ζώνη της Πρεβεζας αλλά και η Ε.Ο Πρεβεζας-Ηγουμενιτσας Ούτε καν το…γάλα μας δεν μένει εδώ… Η ΔΩΔΩΝΗ το πάει Μακεδονία…