που έχει με τον οιονδηποτε τρόπο , συμβάλλει στην καταστροφή της χώρας , κάθεται και γράφει το μακρύ και το κοντό του.. Συμπαθής ο άνθρωπος και με σωστές σκέψεις ιδιαίτερα τότε για το ακανθώδες ασφαλιστικό , αλλά τον Σημίτη υπηρέτησε της πέτσινης ΟΝΕ και του ευρώ, έχει τις ευθύνες του.. Καλοτάξιδο πάντως το πονημα..Αντιγράφουμε απ το fb του Φώτη του Βαββα:

Όμιλος Πολιτικού και Κοινωνικού Προβληματισμού Ιωαννίνων.
Από τη χθεσινή παρουσίαση του βιβλίου του Τάσου Γιαννίτση “ΕΛΛΑΔΑ 1953-2024, Χρόνος και Πολιτική Οικονομία”