Η ζωή της πόλης και των επισκεπτών γινεται άνω κάτω σχεδόν κάθε Σαββατοκύριακο και καθώς ανοίγει ο καιρός για να κάνουν το ΚΚΕ οι παραφυάδες του και όποιος άλλος πικραμένος θέλει, το κέφι του… Αυτή τη φορά είναι το ΕΚΙ που τρέχει για..την Παλαιστινη …Σκασίλα τους βέβαια ο κλειστός Μώλος και η ταλαιπωρία κατεξοχήν των επισκεπτών που πληρώνουν την διαμονή τους στην πόλη για να μπορούν τουλάχιστον να κινούνται ελεύθερα..

ΥΓ:Να πει κάποιος σαυτη τη…μαινάδα με το μικρόφωνο ότι δεν είναι με το…χωνί στα Δεκεμβριανά του 1944…