15 εταιρίες (διυλιστήρια, τράπεζες και super market), έκαναν τζίρους πάνω από 100 δις ευρώ σε ένα χρόνο και καθαρά κέρδη 10 δισεκατομμύρια!!!Το διαβάζεις και σοκάρεσε…15 εταιρείες είχαν καθαρά κέρδη 10 δις…Σε μια χρονιά!!!Και δεν είναι ότι αυξήσανε την παραγωγή τους, ότι αυξήσανε τις εξαγωγές τους, ότι αυξήσανε γενικά τον κύκλο εργασιών τους, ότι αυξήσανε τις επενδύσεις τους…Κάνανε κάτι πιο απλό, πιο εύκολο και πολύ πιο αποδοτικό…Αυξήσανε τις τιμές πώλησης (και τις αυξάνουν συνεχώς)!!Κάνανε δηλαδή την ακρίβεια το πιο αποδοτικό και χρυσοφόρο εργαλείο!!Καύσιμα…Δεν γίνεται να μην βάλεις βενζίνη ή πετρέλαιο…Τράπεζες…Μηδενικό επιτόκιο καταθέσεων και τα επιτόκια δανεισμού στον ουρανό…Super market…Ποιός μπορεί να ξεφύγει από εκεί; Τι κι αν έχει μειωθεί η κατανάλωση; Οι τιμές είναι τόσο υψηλές που υπερκαλύπτουν την όποια μείωση των αγορών των καταναλωτών.Μιλάμε για μια οργανωμένη ληστεία, με προστάτη την κυβέρνηση! thecitysos.gr Πλοήγηση άρθρων Έλληνας πολιτικός ζητάει τη θέσπιση… «ελάχιστης εγγυημένης ποσότητας ηλεκτρικής ενέργειας» Έκτη πιο ακριβή η βενζίνη της Ελλάδας σε όλο τον κόσμο