Εμείς δεν μασάμε τα λόγια μας και δεν χαριζόμαστε σε ..κανέναν κερατά όσο ψηλα κι αν είναι, συνεπώς λέμε πάντα αυτό που λέει κι ο κοσμάκης που φωνή δεν έχει γιατί του την κόψαν οι της πολιτικής και ολιγαρχικής ελίτ….Η επανεμφάνιση Τσίπρα σηματοδοτεί – μαζί με την επι επταετια ,εξαγορασμένη κατουσιαν ,κυριαρχία Μητσοτακη- την πλήρη γελοιοποίηση του πολιτικού σκηνικού που στερεί και τις τελευταίες ανάσες οξυγόνου απ την αποχαυνωμένη κοινωνία… Όλοι πλέον ξέρουν κι ας μην το λένε δημόσια ,ότι έχωσαν μέσα τον Κασιδιαρη για να αλωνίζουν οι ίδιοι και οι ίδιοι διεφθαρμένοι- τουλάχιστον πολιτικά- σε μια χώρα -απιοικια της οποίας τα δικαιώματα πλέον αμφισβητούνται από κάθε κατεύθυνση ενώ ο Δένδιας μιλάει με θρασύτητα για drone «εκτός χωρικών μας υδάτων»…Το παιγνίδι είναι 100% σημαδεμένο , το αξιοπρεπές τμήμα του εκλογικού σώματος αηδιασμένο δεν συμμετέχει πια στις όποιες διαδικασίες και το υπόλοιπο το συγκροτούν οι διαχρωματικοι στρατοί.. Με τις υγείες μας.. Πλοήγηση άρθρων Ποιος να θεσμοθετήσει τα 12 μίλια κύριε Κολμερ; Ο Παπαδόπουλος πέθανε… «Στιλέτο» Κοττακη στον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου για υποκρισία και αντιφάσεις…