Σήμερα είχα τη χαρά, ως Περιφερειάρχης, να υποδεχθώ τα παιδιά του Βρεφονηπιακού Σταθμού Ολοκληρωμένης Φροντίδας της ΑΜΚΕ «Η Μέριμνα», στο πλαίσιο του παιδαγωγικού προγράμματος «Γνωρίζω την πόλη μου».Η παρουσία τους γέμισε την Περιφέρεια με χαμόγελα, ζωντάνια και αισιοδοξία γιαχτο αύριο. Μέσα από τις ερωτήσεις τους διαπίστωσα, για ακόμη μία φορά, πόσο καθαρά, αυθεντικά και ουσιαστικά σκέφτονται τα μικρά παιδιά όταν τους δίνουμε χώρο να εκφραστούν και να γνωρίσουν τον κόσμο γύρω τους.Η επαφή των παιδιών με τους θεσμούς και την αυτοδιοίκηση δεν είναι μια τυπική εκπαιδευτική δράση. Είναι ένα σημαντικό μάθημα δημοκρατίας, συμμετοχής και κοινωνικής συνείδησης. Είναι ευθύνη όλων μας , της οικογένειας, της εκπαίδευσης, αλλά και της αυτοδιοίκησης ,να μεγαλώνουμε παιδιά με αξίες, ευαισθησία, γνώση και εμπιστοσύνη στην κοινωνία που χτίζουμε μαζί.Θέλω να συγχαρώ θερμά τη διεύθυνση και όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό της ΑΜΚΕ «Η Μέριμνα» για το σπουδαίο έργο που επιτελούν καθημερινά, με αγάπη, αφοσίωση και πραγματικό ενδιαφέρον για τα παιδιά. Τέτοιες πρωτοβουλίες μάς υπενθυμίζουν πως η παιδεία ξεκινά από τις μικρές εμπειρίες που αφήνουν μεγάλο αποτύπωμα στην ψυχή των παιδιών.Το μέλλον της κοινωνίας μας βρίσκεται στα μάτια και στα όνειρα αυτών των παιδιών. Και οφείλουμε όλοι να σταθούμε αντάξιοι της εμπιστοσύνης τους. Πλοήγηση άρθρων Γελάνε και τα…τσιμέντα με τον Ταχιαο για τις σήραγγες της Εγνατιας που…δεν είχαν πιστοποίηση!!! Λάρα Λόγκαν : «Μας είπαν ψέματα σε επική κλίμακα για την Ουκρανία