Διαβάστε καλά το άρθρο του στην ΕΣΤΙΑ πραγματικά αξίζει τον κόπο, όχι μόνο γιατί ο Μανώλης συγκαταλέγεται μεταξύ των ολογιστων της δημοσιογραφίας που γνωρίζουν ακόμη να αναλύουν και να διατυπώνουν με ευκρίνεια τις σκέψεις τους αλλά διότι επιπρόσθετα διαθέτει το βήμα και την ψυχή για τέτοιου είδους δημόσιες παρεμβάσεις στην εποχή της πλήρους δικτατορίας επι των ΜΜΕ…Να τον συγχαρούμε και να μοιραστούμε κι εμείς μαζί του ,μικρό κομμάτι της υπερηφάνειας που ασφαλώς αισθάνεται αφού τα ίδια γράφουμε και λέμε Πλοήγηση άρθρων Έχωσαν μέσα τον Κασιδιαρη και αλωνίζουν σε μια χώρα που ρήμαξαν τα ίδια φαντάσματα… «Οταν λέμε ισόβια , εννοούμε ισόβια» αλλά μόνον για τους Απριλιανους που έκαναν..μεγαλύτερο κακό στην Πατρίδα απ τον μακελάρη Γιωτόπουλο…