Ο,τι και να πει κανένας γιαυτην την Αριστεροκρατπυμενη και κομματοκρατπυμενη χώρα είναι λίγο… Η αποφυλάκιση του μακελάρη της 17 Ν και κατά την άποψη τέως συντρόφων του της φυλακής, πράκτορα ξένων δυνάμεων , Γιωτόπουλου προκαλεί βάναυσα το κοινωνικό αίσθημα…Όταν μάλιστα οι νοήμονες και πατριώτες Ελληνες θυμούνται ότι ήρωες των πολέμων και δικασθεντες – όπως ..δικάστηκαν βεβαίως κατά παράβαση όλων των κανονων δικαίου- ως πρωταίτιοι της Συνταγματικής εκτροπής του 1967 , σάπισαν στις φυλακές μέχρι τον θάνατο τους.. Είναι πραγματικά ντροπή και όνειδος..