Η κυβέρνηση βλέπει το τέλος να πλησιάζει και έχει περάσει ξεκάθαρα πλέον στη φάση του «ό,τι προλάβουμε». Αντί για ουσιαστικό έργο, βιώνουμε μια ωμή επιδρομή στις τσέπες των πολιτών. Νέος φόρος στα ακίνητα, νέο χαράτσι, νέες δυσβάσταχτες επιβαρύνσεις, σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια του συστήματος να μαζέψει όσα περισσότερα μπορεί πριν τελειώσει ο χρόνος του. Δεν είναι πολιτική, είναι κανονική αρπαχτή! Τι είναι το περιβόητο «Τέλος Τοπικής Ανάπτυξης»; Πίσω από τις επικοινωνιακές φανφάρες περί «εξορθολογισμού» και «αυτοδιοίκησης», το νέο νομοσχέδιο (Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης) κρύβει ένα καλοστημένο σχέδιο αφαίμαξης της ιδιωτικής περιουσίας. Πρόκειται για το Τέλος Τοπικής Ανάπτυξης (ΤΤΑ), το οποίο έχει προγραμματιστεί να τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2027. Ας δούμε τα πραγματικά δεδομένα αυτού του νέου φόρου, βάσει του πλαισίου που έχει κυκλοφορήσει, μακριά από τις κυβερνητικές ωραιοποιήσεις. Το ΤΤΑ έρχεται για να αντικαταστήσει το γνωστό Τέλος Ακίνητης Περιουσίας (ΤΑΠ) και τον Φόρο Ηλεκτροδοτούμενων Χώρων (ΦΗΧ). Στην πράξη, συγχωνεύουν τους φόρους για να τους αυξήσουν μαζικά. Ως προς τους συντελεστές, σήμερα το ΤΑΠ υπολογίζεται με συντελεστή από 0,25‰ έως 0,35‰. Με το νέο καθεστώς, ο συντελεστής απελευθερώνεται και εκτινάσσεται. Τα σενάρια κάνουν λόγο για συντελεστές που θα αποφασίζουν οι Δήμοι και θα κυμαίνονται από 0,30‰ έως και 1‰. Αυτό πρακτικά σημαίνει από διπλασιασμό έως και τετραπλασιασμό της σημερινής επιβάρυνσης για εκατομμύρια ιδιοκτήτες. Πολύ βασικό είναι ότι ο οικονομικος εκβιασμός παραμένει, ο νέος αυτός «Δημοτικός ΕΝΦΙΑ» θα συνεχίσει να εισπράττεται μέσα από τους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος. Οποιαδήποτε αδυναμία πληρωμής του φουσκωμένου χαρατσιού, θα θέτει το νοικοκυριό υπό την άμεση απειλή διακοπής της ηλεκτροδότησης. Το νέο τέλος θα επιβάλλεται σχεδόν στο σύνολο της ακίνητης περιουσίας εντός των ορίων των δήμων, βάζοντας στο στόχαστρο όποιον τόλμησε να αποκτήσει ένα κεραμίδι πάνω από το κεφάλι του. Την ώρα που οι Έλληνες πολίτες συνθλίβονται από τον πληθωρισμό της απληστίας και την υπέρογκη έμμεση φορολογία στα ράφια των σούπερ μάρκετ, η απάντηση της εξουσίας είναι να βάλει ξανά το χέρι στην τσέπη τους. Οι εντονότατες αντιδράσεις των ιδιοκτητών (ΠΟΜΙΔΑ) αγνοούνται επιδεικτικά, καθώς προέχει το ταμείο. Δεν πρόκειται για καμία τοπική ανάπτυξη. Είναι ο ορισμός της νοοτροπίας του «μετά από εμάς, το χάος». Ο λογαριασμός για την κάλυψη στις τρύπες της κακοδιαχείρισης στέλνεται για άλλη μια φορά στους ίδιους και τους ίδιους, σε αυτούς που έχτισαν μια περιουσία με αίμα και ιδρώτα και πλέον αναγκάζονται να πληρώνουν μόνιμο ενοίκιο στο ίδιο το κράτος. voicenews Πλοήγηση άρθρων Επιπλέον τι θα γίνει όταν έρθει η ώρα της σφαγής; Τριπλάσιο χαράτσι στα ακίνητα μέσω «αυτοδιοικητικού ΕΝΦΙΑ»