Το απόλυτο φιάσκο και η θεσμική κατάρρευση συνοδεύουν την πολυδιαφημισμένη διαγωνιστική διαδικασία για την εγκατάσταση 1.000 σταθερών AI καμερών και 500 συσκευών σε λεωφορεία, εκθέτοντας ανεπανόρθωτα την κυβέρνηση Μητσοτάκη. Το υποτιθέμενο εμβληματικό έργο για την ψηφιακή επιτήρηση των δρόμων και την πάταξη της οδηγικής παραβατικότητας, ύψους 88 εκατομμυρίων ευρώ, τινάχτηκε οριστικά στον αέρα. Η κυβερνητική αποτυχία σφραγίστηκε με τη ματαίωση του διαγωνισμού από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κάτω από το βάρος των σαρωτικών αποκαλύψεων της Ενιαίας Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ) για την ύπαρξη εξόφθαλμα φωτογραφικών και αντιφατικών όρων. Η ΕΑΔΗΣΥ δικαίωσε τις προσφυγές των εταιρειών, αποδεικνύοντας ότι το επιτελικό κράτος του Κυριάκου Μητσοτάκη επιχείρησε να στήσει ένα παιχνίδι για λίγους, εισάγοντας τεχνικές προδιαγραφές που «φωτογράφιζαν» συγκεκριμένο προμηθευτή και αποκλείοντας τον υγιή ανταγωνισμό. Είναι μνημείο κακοδιοίκησης και προχειρότητας το γεγονός ότι ζητήθηκαν προδιαγραφές φακών που τεχνικά αλληλοσυγκρούονται, ενώ το έργο προκηρύχθηκε χωρίς καν να ορίζονται οι γεωγραφικές τοποθεσίες εγκατάστασης των καμερών. Αντί για τους ασφαλείς δρόμους που έταζε προσωπικά ο πρωθυπουργός, οι φορολογούμενοι πολίτες βρίσκονται αντιμέτωποι με ένα ατελείωτο γαϊτανάκι από ακυρώσεις, ενστάσεις, προσφυγές και τεράστιες καθυστερήσεις. Η εξέλιξη αυτή γεννά πλέον βαριές σκιές και δικαιολογημένες αντιδράσεις. Η μεθόδευση ενός τόσο κρίσιμου έργου με όρους που προκαλούν την άμεση παρέμβαση των ελεγκτικών αρχών δεν συνιστά απλώς ανικανότητα της κυβέρνησης Μητσοτάκη, αλλά εγείρει αμείλικτα ερωτήματα: Ποιους συγκεκριμένους επιχειρηματικούς ομίλους και ξένα συμφέροντα επιχείρησε να ευνοήσει το Μέγαρο Μαξίμου με τις φωτογραφικές διατάξεις; Ποιοι κρύβονται πίσω από τις «προδιαγραφές-καρμπόν» που οδήγησαν στο σαμποτάζ της οδικής ασφάλειας της χώρας; Όλα δείχνουν ότι βρισκόμαστε μπροστά στα αποκαλυπτήρια ενός νέου, τεράστιου οικονομικού και πολιτικού σκανδάλου με κυβερνητική σφραγίδα, το οποίο έρχεται με ορμή στην επιφάνεια. makeleio Πλοήγηση άρθρων «ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΡΕΥΜΑ ΓΙΑ ΧΡΥΣΑΦΙ!» Σύμβαση ΕΕ-Pfizer «Υπάρχουν παρενέργειες που δεν τις ξέρουμε & ούτε γνωρίζουμε πότε θα εμφανιστούν»