Στο ερώτημα καλείται να απαντήσει το πρώτος απολους ο φιλιστωρ πρόεδρος της Δημοκρατίας που φυσικά δεν θα ήταν ούτε βουλευτής , ούτε υπουργός επι σειρά ετών, ούτε φυσικά και πρόεδρος έτσι και στο Γραμμο είχαν έρθει…τούμπα τα πράγματα το 1949, αλλά ποιος θυμάται τώρα τα..κορόιδα που ταεστελναν σε διατεταγμένη υπηρεσία να σκοτωθούν για να καταστείλουν την ένοπλη ανταρσία οι ομότεχνοι του κυρίου Τασουλα της εποχής; Με μεγάλο ενθουσιασμό πραγματοποιήθηκε το διήμερο εκδηλώσεων της Τομεακής Οργάνωσης ΑΕΙ Ιωαννίνων της ΚΝΕ, την Παρασκευή 29 και το Σάββατο 30 Μάη, στη Θεοτόκο, στον Γράμμο, μια ακόμα πρωτοβουλία στο πλαίσιο των 80 χρόνων από την έναρξη της τρίχρονης εποποιίας του ΔΣΕ. Την Παρασκευή πρώτη στάση ήταν το μνημείο της ΚΕ του Κόμματος στο Καλπάκι, στον τόπο μαρτυρίου και θυσίας, τον «τάφο των ζωντανών», όπως τον αποκαλούσαν οι ίδιοι οι φαντάροι, που υπέφεραν σωματικά και ψυχικά βασανιστήρια, όπως το «πότισμα των τηλεγραφόξυλων». Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε ξενάγηση στο Μουσείο του ΔΣΕ στη Θεοτόκο, όπου αναδείχθηκε η σημασία του Μουσείου – Μνημείου, που στεγάζεται στο σπίτι των αγωνιστών του ΔΣΕ και του ΚΚΕ Χρήστου και Ελένης Ζούνη, το οποίο προσφέρθηκε στο ΚΚΕ από τα παιδιά τους. Μέσα από τα ντοκουμέντα, τις φωτογραφίες, τους χάρτες και τα εκθέματα, αναδείχθηκε ότι ο αγώνας του ΔΣΕ ήταν δίκαιος και αναγκαίος, αποτέλεσμα της σκληρής ταξικής σύγκρουσης που οξύνθηκε μετά την Απελευθέρωση, όταν η αστική τάξη, με τη στήριξη των Βρετανών και στη συνέχεια των ΗΠΑ, επιδίωξε να αφοπλίσει και να τσακίσει το ένοπλο λαϊκό κίνημα. Παρουσιάστηκε επίσης η οργάνωση της ζωής στις ελεύθερες περιοχές, με σχολές, υγειονομική υπηρεσία, λαϊκή εκπαίδευση και νέους λαϊκούς θεσμούς. Ακολούθησε γλέντι – αφιέρωμα στο αντάρτικο τραγούδι, όπου οι κατασκηνωτές τραγούδησαν και χόρεψαν, τιμώντας τους ηρωικούς μαχητές του ΔΣΕ. Το Σάββατο το πρωί πραγματοποιήθηκε επίσκεψη σε ένα από τα πρώτα μνημεία που δημιούργησε το ΚΚΕ στην περιοχή του Γράμμου, με αφορμή τα 60 χρόνια από την ίδρυση του ΔΣΕ, στη ΛυκόρραχηΚόνιτσας, καθώς και στο ανακατασκευασμένο πολυβολείο του ΔΣΕ στο σημείο. Συνέχεια στο Φοιτητικό Φεστιβάλ της ΚΝΕ στις 12 και 13 Ιούνη Το επόμενο διάστημα θα ακολουθήσει σειρά πρωτοβουλιών της Τομεακής Οργάνωσης ΑΕΙ Ιωαννίνων με αφορμή τα 80 χρόνια από την ίδρυση του ΔΣΕ, με πρώτο σταθμό το μουσικό – αφηγηματικό αφιέρωμα στο αντάρτικο τραγούδικαι την αντίστοιχη έκθεση στον χώρο του Φοιτητικού Φεστιβάλ της ΚΝΕ, στις 12 και 13 Ιούνη. Επίσης, το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει στις 12 Ιούνη ομιλία με τον σύντροφο Νεκτάριο Τριάντη, μέλος του ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, με θέμα «Δουλεύουμε για να ζούμε ή ζούμε για να δουλεύουμε», και στις 13 Ιούνη ομιλία από τον Παντελή Αρζόγλου, μέλος του Γραφείου του ΚΣ της ΚΝΕ, με θέμα «Παίρνουμε θέση με την ΚΝΕ για τις ζωές και τις σπουδές μας». Και τις δύο μέρες θα ακολουθήσει γλέντι, ενώ στον χώρο θα υπάρχουν και διάφορες εκθέσεις. 1 / 7 Πλοήγηση άρθρων Στη motor oil το 60% της Γιαννιωτικης ENACT Πηγάδια -Πλάκα προς την οριστική του μορφή…