ΠΡΟΣΟΧΗ, ότι πωλείται μέσω του Υπέρταμείου δεν πωλείται για 99 χρόνια, αλλά για πάντα! Στο δεύτερο Μνημόνιο αναφέρεται το εξής: Ότι πωλείται μέσω του ΤΑΙΠΕΔ, δεν επιστρέφει ποτέ στον πρότερο κάτοχό του, δηλαδή στο κράτος.Ακολουθεί το επίσημο κείμενο των επίμαχων διατάξεων του Άρθρου 2 του Ν. 3986/2011, όπως είναι δημοσιευμένο στο επίσημο ΦΕΚ της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως:Άρθρο 2 – Παράγραφος 4 (Η μεταβίβαση)«4. Στο Ταμείο μεταβιβάζονται και περιέρχονται, χωρίς αντάλλαγμα, κινητές αξίες εταιρειών, καθώς και εμπράγματα δικαιώματα, δικαιώματα διαχείρισης και εκμετάλλευσης, αποκλειστικής ή μη, και άλλα δικαιώματα περιουσιακής φύσης επί ακινήτων που περιλαμβάνονται στο Πρόγραμμα Αποκρατικοποιήσεων του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής […] ή ανήκουν στην ιδιωτική περιουσία του Δημοσίου ή Ν.Π.Δ.Δ. ή δημοσίων επιχειρήσεων των οποίων το Δημόσιο κατέχει το σύνολο του μετοχικού κεφαλαίου.»Άρθρο 2 – Παράγραφος 7 (Η ρήτρα μη επιστροφής)Εδώ βρίσκεται η νομική διάταξη για την επιβεβαίωση:«7. Πράγμα ή δικαίωμα που μεταβιβάστηκε ή παραχωρήθηκε στο Ταμείο δεν μπορεί να αναμεταβιβαστεί στον προηγούμενο κύριο ή δικαιούχο καθ’ οιονδήποτε τρόπο (*1), εφόσον αυτό περιλαμβάνεται σε Asset Development Plan (ADP) που έχει εγκριθεί από το Διοικητικό Συμβούλιο του Ταμείου…»ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ(*1) Ο λόγος που υπάρχει αυτή η επισήμανση είναι γιατί το κράτος με το άρθρο 108 του Συντάγματος μπορεί επικαλούμενο εθνικούς λόγους να εξαγοράσει (δηλαδή να πάρει πίσω την εκποιημένη εθνική περιουσία -εν προκειμένω και μέσω του Υπέρταμείου-) στη αντικειμενική του αξία (για παράδειγμα μιας επιχείρησης) ή να διορίσει δικό του διοικητικό συμβούλιο. Και ο νοών νοείτω…Βασίλης Ευθυμιόπουλος, δημοσιογράφος (μέλος ΕΣΗΕΑ), πολίτης Βασίλης Ευθυμιόπουλος ksipnistere Πλοήγηση άρθρων ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΌΦΕΙΛΕ ΝΑ ΚΆΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟ ΚΆΝΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ Βελόπουλος: “Δημοσκόποι δωροδοκούνται από το Μαξίμου”