To κρουαζιερόπλοιο MS La Belle de L’Adriatique έχει δέσει στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας.Είναι το 4 κρουαζιερόπλοιο για φέτος που προσεγγίζει την περιοχή μας.Με την σωστή στρατηγική και την ύπαρξη ωραίων συνδυαστικών πακέτων ξενάγησης και διαμονής, θα μπορέσουμε στο μέλλον να αυξήσουμε αυτού του είδους του εισερχόμενου τουρισμού στην Ήπειρο. από fb Στάθη Σιουτη Δεν περιμέναμε φυσικά αυτήν την ελπιδοφόρα εξέλιξη για να πιστοποιήσουμε την αξία του λιμανιού για την Ήπειρο κα όλη την Ελλάδα..Το καυτό ερώτημα αφορά τον Μητσοτακη και την κυβέρνηση του για την τακτική ξεπουλήματος τόσο στρατηγικών τομέων για την ανάπτυξη της χώρας.. Πλοήγηση άρθρων Επιμονή από ΤΕΡΝΑ του πεθερού του Γεραπετριτη ,για το πλωτό φωτοβολταϊκό στο Πουρναρι Αρτας Η «Βίκος» γιορτάζει την παγκόσμια ημέρα του νερου, εάν μας διαφώτιζαν κιόλας κι εκείνη και οποιος αλλος για τις αντοχές του υδροφόρου ο οποιος υπέρ αντλείται, θαταν καλύτερα..