του Δερδεμεζη που ασκούσε διοίκηση στο υπερταμειο με τον πρωθυπουργικό ανιψιό Γρήγορη Δημτριαδη.. Με απόφαση του Υπουργού Υγείας που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης ο Διοικητής του Νοσοκομείου Χατζηκώστα Σπύρος Δερδεμέζης αναλαμβάνει παράλληλα καθήκοντα διοικητή και στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων. Η τοποθέτηση γίνεται άνευ αποδοχών για τη δεύτερη θέση και μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιλογή νέου διοικητή. Στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο τις τελευταίες εβδομάδες ασκούσε χρέη διοικητή ο Διευθυντής της Ιατρικής Υπηρεσίας και Καθηγητής Νευροχειρουργικής Σπύρος Βούλγαρης αφού δεν είχε ανανεωθεί η θητεία του Αναπληρωτή Διοικητή Κωνσταντίνου Ντιναλέξη. Πλοήγηση άρθρων Το ερώτημα Φώτη μας δεν είναι η -αδιαμφισβήτητη-προσφορά σου αλλά ΠΟΙΟΙ -ΠΩΣ και ΓΙΑΤΙ σου «χάρισαν»το μουσείο στο Νησί… Α, μπραβο και τον…πετύχαμε! Ο προϊστάμενος του ΙΓΜΕ μπορεί να μας διαφωτίσει με ΣΤΟΙΧΕΙΑ όμως για όσα ρωτάμε πολύ καιρό τώρα;