Όχι απλά να πουλήσουν κάποιο ποσοστό της, αλλά ολόκληρη να τη δώσουν μήπως και σταματήσουν να ταλαιπωρούν τον κόσμο που τους χρυσοπληρώνει. Ο λόγος για τη Δεη και την υπηρεσία ταλαιπωρίας(εξυπηρέτησης)πολιτών. Συμπολίτης μας από ορεινό χωριό των Ιωαννίνων σταμάτησε εδώ και 4 μήνες να παραλαμβάνει λογαριασμό καθώς ξαφνικά με ευθύνη της ΔΕΗ άλλαξαν τον ταχυδρομικό κώδικα. Μην γνωρίζοντας τις διαδικασίες επικοινωνίας με την υπηρεσία, ο 90χρονος καταναλωτής ζήτησε από το παιδί του να επικοινωνήσει καθ να τους δώσει τον σωστό ταχυδρομικό κώδικα. Και εδώ αρχίζει το μαρτύριο του γιου του. Επικοινωνεί, τους λέει το πρόβλημα ,τους δίνει τον αριθμό παροχής , το ΑΦΜ και το όνομα του καταναλωτή και του απαντάνε πως πρέπει να μιλήσουν με τον ίδιο. Όταν τους εξηγεί ότι ο παππούς δεν ξέρει να επικοινωνήσει και να πατάει πότε το 1 πότε το 2 στο πληκτρολόγιο, ζήτησαν να τους στείλει ο γέροντας mail με το οποίο θα εξουσιοδοτει το παιδί του να τους δώσει τον σωστό ΤΚ. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά σε 5 λεπτά τον πήραν πίσω για να τον ρωτήσουν πόσο ικανοποιημένος ήταν από την εξυπηρέτηση . Αυτή η γραφειοκρατία και το ταλέντο του δημοσίου να ταλαιπωρεί τον κόσμο που χρυσοπληρώνει αυτούς τους κηφήνες έφτασε τη χώρα σ αυτά τα χάλια. Γι αυτό 100 φορές σε ιδιώτες παρά στο δημόσιο.