
Πριν από λίγους μήνες περιήλθαν στην αντίληψή μου τα αποτελέσματα δύο γλωσσικών επισημάνσεων από τις οποίες προκύπτει πως η κατάσταση με τον αναλφαβητισμό στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια επιδεινώθηκε περαιτέρω και μάλιστα σε τραγικό βαθμό. Κι αυτό δεν έχει να κάνει με τις αλλεπάλληλες καλοσχεδιασμένες τεχνητές πολιτικές, οικονομικές και υγειονομικές «κρίσεις» που επιβάλλονται την τελευταία δεκαετία, στην ελληνική κοινωνία από τα ξένα οργανωμένα κέντρα συμφερόντων, μέσω των εντεταλμένων ανθρώπων τους που φορούν, ελληνικό δήθεν, πολιτικό και κομματικό μανδύα .
Έχει να κάνει με ένα συνδυασμό οργανωμένων επιθέσεων σε πολλά μέτωπα, όπως μορφωτικό, κοινωνικό, πολιτικό, ηθικό, πατριωτικό κ.λ.π., με τελικό στόχο την αποδόμηση της αγωγής και της παιδείας, την απομάκρυνση των νέων από κάθε μέσον μόρφωσης και τον εθισμό τους στην βιομηχανία της «εικόνας» με αποτέλεσμα, τόσο την γλωσσική ανεπάρκεια του πληθυσμού, λόγω πλημμελούς έως και ανύπαρκτης εκπαίδευσης, σε όλες τις βαθμίδες όσο και την αδυναμία του πολίτη να αναλύει και να επεξεργάζεται δεδομένα και κυρίως να αναλύει και να εξάγει λογικά συμπεράσματα επ΄ αυτών.
Είναι καθημερινό πλέον φαινόμενο να βλέπεις ανθρώπους που αντί να συζητούν και να αναλύουν το κάθε θέμα με επιχειρήματα και με ορθολογισμό, αντιδρούν σε κάθε τι που δεν ικανοποιεί τις προσδοκίες τους, ή δεν συμφωνεί με τη γνώμη τους, με τυφλό φανατισμό, εκνευρισμό, θυμό, ύβρεις, αφορισμούς και συνθήματα. Και αυτό στην αισιόδοξη εκδοχή του φαινομένου. Διότι στην χειρότερη μορφή του βλέπεις παρές νέων και νεανίδων καθισμένους σε εξωτερικούς χώρους ή σε καφετέριες να είναι στην κυριολεξία «χαμένοι» στις οθόνες στα χέρια τους χωρίς καμιά άλλη μορφή επικοινωνίας μεταξύ των.
Τα πανεπιστήμια προ του κλεισίματός τους, είχαν καταντήσει γιάφκες ύποπτων «κοσμοθεωριών», κατάπτυστα παραμάγαζα κομμάτων και αποκομμάτων, χώροι διακίνησης ουσιών και παρεμπορίου και ότι άλλο εκτός από «Ναοί της Γνώσης! Σήμερα βεβαίως είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα διότι ούτε σαν φυσικοί χώροι λειτουργούν πλέον, οι δε εξετάσεις έχουν γίνει αμερικανικού τύπου τεστ «σωστού – λάθους»! Και μην νομίζετε ότι θα ξανανοίξουν! Μόλις ανοίξουν επιλεκτικά με προϋποθέσεις, περιορισμούς και άλλες «ανωμαλίες» στη λειτουργία τους πριν τον Νοέμβριο θα ξανακλείσουν λόγω της
«μετάλλαξης Χι» που δεν την πιάνει το εμβόλιο. Και ούτω καθεξής!
Ποιος νέος γνωρίζει σήμερα την κλασσική Ελληνική φιλοσοφία, την Ελληνική ιστορία, γεωγραφία, τις παραδόσεις, τα ήθη και τα έθιμα. Σχεδόν κανείς! Και από ποιόν να την διδαχτεί όταν ούτε και αυτά ακόμα τα σχολεία, δημοτικό και γυμνάσιο δεν την διδάσκουν πιά. Την έχουν αφαιρέσει από την ύλη τους γιατί ενοχλεί τους φιλοξενούμενους! Τώρα θα μου πείτε μάθαιναν κάτι προηγουμένως, με τις συνεχιζόμενες επί δεκαετίες καταλήψεις και αποχές; Όχι φυσικά! Και δεν φταίνε σε τίποτα τα παιδιά!
Εδώ και δεκαετίες έχει ξεκινήσει το πρόγραμμα ιστορικής και δημογραφικής διαγραφής της ιστορίας μας και του λαού μας. Με κάθε μέσον, με κάθε τρόπο. Υπάκουα και πειθήνια όργανα εφαρμογής του οι έξωθεν εντεταλμένοι κομματικοί ηγέτες. Χωρίς εξαιρέσεις. Με δημαγωγία, δελεασμό, εκβιασμό, εξαγορά και άλλες μεθόδους διαβρώνουν και εκφυλίζουν την πολιτική, κοινωνική και ηθική συνείδηση του λαού. Για να μην υπάρξει αντίσταση, να φιμωθούν οι φωνές που θα εναντιωθούν, συντετριμμένες από την αμάθεια και τον φανατισμό της μάζας.
Όμως δεν είναι η πρώτη τους φορά που το επιχειρούν. Γνωρίζετε ότι η χρήση του ονόματος “Έλληνας” κατά την διάρκεια του 4ου μ.Χ. αιώνα απαγορευόταν με ποινή θανάτου; Πως για 1500 χρόνια ό,τι αφορούσε τον Ελληνικό Πολιτισμό, Ονόματα, Επιστήμες, Ιστορία ήταν απαγορευμένα; Πως ήταν μια θλιβερή περίοδος πλήρους απαξίωσης του Ελληνισμού;
Το Ελληνικό μας όνομα συκοφαντήθηκε και έγινε συνώνυμο του ειδωλολάτρη, για τους Έλληνες με πνευματικό περιεχόμενο. Γι’ αυτό και δεν έμεινε γραπτό, σε κανένα κείμενο που γράφτηκε την εποχή εκείνη. Ακόμα και μέχρι σήμερα κάποιοι φανατικοί συνεχιστές των Ρωμιών, αποκαλούν ειδωλολάτρες τους φωτοδότες προγόνους μας και εμπνευστές του Πολιτισμού.
Την Βυζαντινή περίοδο υποχρέωναν τον Ελληνικό λαό να γίνει Ρωμαίος ή Ρωμιός, για να ξεχαστούν οι Έλληνες. Κάτω από την Τουρκική Εξουσία επίσης πιεζόταν να ξεχάσει το όνομά του, την Ελληνικότητά του, τα Δημοτικά τραγούδια του, για να μείνει ανελλήνιστος και ανιστόρητος. Στόχος ήταν η γλώσσα, δίνοντας την δική τους σημασία σε χιλιάδες λέξεις της. Μα οι Έλληνες δεν την ξέχασαν και παρέμειναν Έλληνες.
Από τότε οι εχθροί μας γνώριζαν, πως για να κατακτήσεις πραγματικά έναν λαό, αρκεί να του αλλάξεις την γλώσσα, όπως το επιχειρούν και σήμερα. Για την ημιμάθεια της σημερινής νεολαίας ευθύνεται το Υπουργείο Αντεθνικης Παιδείας, που επιτρέπει να γράφουν τα βιβλία Ιστορίας οι εθνομηδενιστές Ιστορικοί και να τα διδάσκουν οι αμόρφωτοι Ρωμιοί Δάσκαλοι.
Με τόσο μακραίωνη ταπείνωση και με τέτοια προπαγάνδα, δεν είναι περίεργο που ο σημερινός Έλληνας, δεν γνωρίζει καλά το χθες και δυσκολεύεται να βαδίσει στο Ελληνικό μέλλον του. Με λίγες φωτεινές εξαιρέσεις τους νικηφόρους πολέμους και το Έπος του 1940… φτάσαμε στην σημερινή αδράνεια, που ο Ελληνικός λαός ανέχεται ακόμα να ζει υπό νέα Κατοχή. Στυγνή κατοχή μάλιστα!
Τι μέλλον έχει ένας λαός, που δεν γνωρίζει την Ιστορία του και το παρελθόν του; Αυτό που θα έπρεπε να τον οδηγεί να γράψει ένα λαμπρό μέλλον; Ο λαός που ξεχνάει ή δεν γνωρίζει την Ιστορία του, είναι υποχρεωμένος να την ξαναζήσει, όπως πίστευε ο πολύ καλός γνώστης της Ιστορίας και των προδοτών, ο μεγάλος του Γένους Δάσκαλος ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΡΓΑΚΟΣ.
Άρης Παπαμιχαήλ
Οικονομολόγος – Σύμβουλος Επιχειρήσεων