
Αυτή η ιστορία με τις συνεχείς καραντίνες ήταν η χαρά του δημοσίου υπαλλήλου. Όσοι δεν βρίσκονταν στο σπίτι πήγαιναν στις υπηρεσίες τους και εξυπηρετούσαν από το τηλέφωνο. Για να γίνει όμως αυτό θα πρέπει είτε το τηλέφωνο που δίνουν να λειτουργεί, είτε να το σηκώνουν. Αν ψάξει κάποιος στη google την εφορία Ιωαννίνων, σου βγάζει το τηλ 50308 για να καλέσεις. Όταν το καλείς σου λέει ότι δεν αντιστοιχεί σε συνδρομητή. Ψάχνεις να βρεις άλλα τηλέφωνα και αν τυχόν χτυπήσει κάποιο τότε δεν απαντάει κανείς. Μετά από ώρες προσπαθειών, μια συμπολίτισά μας κατάφερε να επικοινωνήσει και όταν παραπονέθηκε για τη δυσκολία να επικοινωνήσει της είπαν πως εξυπηρετούν μόνο κλεισμένα ραντεβού. Όταν δικαίως τους ρώτησε πως κλείνονται τα ραντεβού αφού κανείς δεν σηκώνει το τηλέφωνο της είπαν το άκρως δημοσιουπαλληλικό…”θέλετε να συκοφαντήσετε την υπηρεσία και τους υπαλλήλους που δουλεύουν σκληρα”. Μ αυτή τη νοοτροπία περιμενουμε να πάμε μπροστά και να τελειώσουμε με τη γραφειοκρατία; Μάλλον κάποιοι δεν το θέλουν καθώς βολεύονται με αυτήν την κατάσταση. Με άλλα λόγια κράτος και υπηρεσίες σε νιρβάνα ή αλλιώς….ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ.