
Λένε πολλοί καθημερινά διάφορα, στην τηλεόραση, στα ραδιόφωνα σε συνεντεύξεις, γράφουν πολλοί διάφορα στον τύπο, σε περιοδικά, σε ηλεκτρονικές εφημερίδες, άλλα λέει ο ένας, άλλα ο άλλος, οδηγώντας τον κόσμο σε σύγχυση, δημιουργώντας φόβο, αγανάκτηση, ακόμα και οργή. Και καλά όταν το θέμα είναι για το ποιος θα αποχωρήσει από το survivor! Τι γίνεται όταν το θέμα έχει να κάνει με την ίδια μας την βιολογική «συνέχεια»; Με την ζωή μας δηλαδή; Και όχι μόνον την δική μας, αλλά και εκείνης της οικογένειάς μας, του λαού μας;
Στο γυμνάσιο θυμάμαι ακόμα και δεν θα πάψω να θυμάμαι όπως φαίνεται, ένα θέμα στο μάθημα των αρχαίων Ελληνικών που αναφερόταν στην διδασκαλία του Σωκράτη περί της γνώμης των πολλών και της γνώμης των ειδικών στο έργο του Πλάτωνος «Κρίτων».
Ο Σωκράτης λοιπόν, θεωρούσε ότι η γνώμη των πολλών δεν έχει σημασία, αλλά, αντίθετα, σημασία έχει η γνώμη των επαϊόντων (ειδικών). «Δεν πρέπει να τιμούμε όλες τις γνώμες των ανθρώπων αλλά μερικές, και όχι όλων των ανθρώπων αλλά μερικών». Ο Σωκράτης, εδώ, κάνει δύο παρατηρήσεις. Από τη μία δεν δέχεται τις απόψεις όλων, αλλά μερικών μόνο. «Σωστές είναι οι γνώμες των γνωστικών και κακές οι γνώμες των αφρόνων». Κάποιος αθλητής όταν γυμνάζεται, πρέπει να δίνει προσοχή στους επαίνους και τις επιπλήξεις κάποιου που είναι γιατρός ή παιδοτρίβης, και όχι των πολλών. Γιατί αν αποδεχτεί τις συμβουλές των πολλών, που δεν είναι ειδικοί, θα πάθει κακό. Οι κακές συμβουλές θα τον βλάψουν στο σώμα. Τον ειδικό πρέπει «να ντρεπόμαστε και να φοβόμαστε». Εφόσον όμως το να καταστρέψουμε το σώμα μας είναι κακό, «αξίζει να ζούμε με κατεστραμμένο εκείνο το οποίο η αδικία βλάπτει, και η δικαιοσύνη ωφελεί; Ή νομίζουμε ότι είναι λιγότερο σημαντικό από το σώμα μας εκείνο, όποιο κι αν είναι από τα δικά μας, το οποίο έχει σχέση με τη δικαιοσύνη και την αδικία; … Μήπως είναι πολυτιμότερο από το σώμα;»
Σαφέστατο το μήνυμα του Σωκράτη λοιπόν. Ας δούμε όμως την εφαρμογή των λόγων του Σωκράτη στη σημερινή εποχή. Ποια γνώμη μετράει ο λαός; Του ειδικού ή του αργυρώνητου άφρονος; Αξίζει σας παρακαλώ να διαβάσετε με προσοχή ποιος είναι ο Γεώργιος Κασιμάτης ως νομικός και ως επιστημονική προσωπικότητα πανευρωπαϊκής, για να μην πω παγκόσμιας, εμβέλειας, θα δείτε το γιατί στη συνέχεια, όταν θα πρέπει να αξιολογήσετε την γνώμη του.
Ο Γεώργιος Κασιμάτης του Ιωάννου, γεννημένος το 1932 στα Κύθηρα, σπούδασε Νομικά στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές στις Νομικές Σχολές των Πανεπιστημίων του Μονάχου (Γερμανία) και της Βέρνης (Ελβετία). Διετέλεσε Διδάκτωρ της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου του Μονάχου, Εντεταλμένος Υφηγητής και καθηγητής του Συνταγματικού Δικαίου στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, Πρόεδρος του Ιονίου Πανεπιστημίου, Ιδρυτής και Διευθυντής, από την ίδρυσή του (1989) μέχρι το 2012, του Ινστιτούτου Συνταγματικών Ερευνών. Τα έτη 1993-1997 ήταν Πρόεδρος του Τμήματος Νομικής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Από το 1999 είναι ομότιμος καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Από το 1981 μέχρι το 1988 υπήρξε Διευθυντής του Νομικού Γραφείου Πρωθυπουργού και Νομικός Σύμβουλος Πρωθυπουργού. Κατά τα έτη 1982-1985 μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής της UNESCO. Από το 2003 είναι μέλος εξ εξωκοινοβουλευτικών προσωπικοτήτων του Διοικητικού Συμβουλίου του «Ιδρύματος της Βουλής των Ελλήνων για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία». Είχε ενεργό συμμετοχή στο προπαρασκευαστικό στάδιο της κατάρτισης του Συντάγματος το 1975 και ήταν ο συντάκτης του Σχεδίου Αναθεώρησης του Συντάγματος του 1986. Υπήρξε πρόεδρος ή μέλος πολλών νομοπαρασκευαστικών επιτροπών και συλλογικών οργάνων της Διοίκησης. Το 2005-2006 Αντιπρόεδρος της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων υπό τον Πρωθυπουργό για τη Δημόσια Διοίκηση. Από το 1982 μέχρι το 2006 ήταν μέλος του Νομικού Συμβουλίου της Τράπεζας της Ελλάδος.
Ήταν ιδρυτικό μέλος, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου επί σειρά ετών και τα έτη 1992- 997 Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Συνταγματολόγων. Ιδρυτικό μέλος, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και Αντιπρόεδρος της Παγκόσμιας Ένωσης Συνταγματικού Δικαίου, από το 1995 Αντιπρόεδρος και από το 2004 Επίτιμος Πρόεδρος της ίδιας Ένωσης. Από το 1992, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και επανειλημμένα Γενικός Γραμματέας της Ένωσης Δικαστικών Μελετών. Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και Αντιπρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, μέλος της Επιτροπής για τον Επαναπατρισμό των Πολιτικών Προσφύγων και Αντιπρόεδρος της Κίνησης για την Εθνική Ανεξαρτησία και τη Διεθνή Ειρήνη και τον Αφοπλισμό. Το 2005 ήταν μέλος της Διεθνούς Ομάδας Ειδικών Εμπειρογνωμόνων που δημοσίευσε και παρουσίασε στην ΕΕ τη Διακήρυξη Αρχών του Διεθνούς και του Ευρωπαϊκού Δικαίου για Βιώσιμη Λύση του Κυπριακού. Πρόεδρος ή μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου πολλών άλλων επιστημονικών, κοινωφελών και φιλανθρωπικών οργανώσεων.
Το συγγραφικό του έργο ανέρχεται σε εκατοντάδες τίτλων. Επίσης, υπήρξε Επιστημονικός Διευθυντής πολλών επιστημονικών σειρών και εκδόσεων. Οργάνωσε πλήθος επιστημονικών διεθνών και εθνικών συνεδρίων, ημερίδων και διαλέξεων στην Αθήνα και έλαβε μέρος σε δεκάδες συνεδρίων στο εξωτερικό.
Διαβάστε λοιπόν τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης του Γεωργίου Κασιμάτη που έδωσε στον Μάκη Βραχιολίδη (22/05/2021) τεκμηριώνοντας με απολύτως επιστημονικό τρόπο ότι τα μέτρα της κυβέρνησης είναι άκυρα όσο και παράνομα, ενώ σε συνέχεια τόνισε ότι γίνετε πλύση εγκεφάλου στους πολίτες απο τις κυβερνήσεις και ότι πρόκειται για έγκλημα κατά της ανθρωπότητας.
Κασιμάτης: Tα μέτρα αυτά έχουν κριθεί όχι μόνο από μένα, αλλά και από διάσημους νομικούς και από γιατρούς ότι διεθνώς είναι άκυρα και άσχετα με την ιατρική επιστήμη. Είναι παράνομα, γίνεται δε μία πλύση εγκεφάλου η οποία αδρανοποιεί την αντίσταση του ανθρώπου και τον μεταλλάσσει σ’ έναν άνθρωπου που δεν αντιδρά, αλλά μένει αδρανής. Αυτό όμως, όπως έχουν επισημάνει ψυχολόγοι και ψυχίατροι διεθνώς, δεν πείθεται κανείς ακόμη και αν ακούσει πειστικά επιχειρήματα.
Δηλαδή, αν σας πει γιατρός ότι το τεστ από την μύτη είναι επικίνδυνο ή ότι με το εμβόλιο έχετε πιθανότητες να πάθετε βλάβες, εσείς θα το κάνετε. Το κάνει ο κόσμος το εμβόλιο. Λένε «ναι, καταλαβαίνουμε, αλλά το κάνουμε». Ξέρετε, η μετάλλαξη την οποία έχουν κάνει στον άνθρωπο είναι έγκλημα κατά της ανθρωπότητας. Και αν προχωρήσουν δίκες οι οποίες θα είναι αποτελεσματικές, όπως είναι ήδη μερικές και στα άλλα κράτη, τότε ενδεχομένως θα έχουμε μια υποχώρηση αυτής της επέμβασης.
Αυτή η επέμβαση σε βάρος του ανθρώπου δεν έχει δικαιολόγηση σύμφωνα με το νόμο, ούτε έχει σχέση με τις αρχές της δημοκρατίας και των δικαιωμάτων του ανθρώπου. Καθημερινά έχουμε ελλιπέστατη ενημέρωση για να μπορέσει να κρίνει ο κόσμος αν είναι μεγάλη η θνητότητα του κορωνοϊού, ενώ έχει διαπιστωθεί ότι ο κορωνοϊός δεν είναι θέμα λοιμώδους ασθένειας, επομένως δεν μπορείς να λάβεις μέτρα περιορισμού ελευθεριών εναντίον μη λοιμώδους ασθένειας.
Εκείνο που μπορώ να πω ως νομικός είναι ότι η επιβολή των μέτρων είναι εντελώς παράνομη. Και δεν είναι μόνο παράνομη σε ότι έχει να κάνει με τη θέσπιση των υποχρεωτικών, όπως το να φοράς μάσκα σε ανοιχτούς χώρους ή όταν μπαίνεις στο σούπερ μάρκετ. Αυτό είναι ούτως ή άλλως παράνομη διότι δεν είναι αποδεδειγμένο ιατρικά.
Δεν είναι αποδεδειγμένο με πλήρη ενημέρωση το τι σημαίνει μάσκα και το τι αποτέλεσμα έχει από πλευράς του συγκεκριμένου ιού. Το θέμα είναι ότι σου βάζει ένα μέτρο και σου λέει «αυτό πρέπει να το τηρήσεις» Το δεύτερο είναι ότι απέφυγαν μέχρι σήμερα, αυτά που είναι επικίνδυνα και βλαβερά, να τα κάνουν με νόμο υποχρεωτικά. Σου λένε «το εμβόλιο είναι προαιρετικό», αλλά στην ουσία είναι υποχρεωτικό και σε αναγκάζει έμμεσα να το κάνεις.
Κάνουν πλύση εγκεφάλου, τρομοκρατούν ότι θα υποστείς μεγάλες βλάβες εάν δεν το κάνεις, απειλείσαι από θάνατο, ή επίσης «εάν δεν το κάμνετε δεν θα ξεφύγουμε ποτέ από αυτά τα μέτρα και δεν θα ανοίξει η οικονομία».
Κασιμάτης: Αλλά και στον εργαζόμενο όταν ο εργοδότης του πει: «είναι προαιρετικό, μην το κάνεις, αλλά φύγε από τη δουλειά», αυτός είναι έμμεσος εξαναγκασμός. Είναι εξαναγκασμός που απαγορεύεται-δεν μπορεί να σε θέτει σε δίλημμα. Όταν λέμε μη υποχρεωτικότητα, εννοούμε ότι δεν πρέπει και να σε φοβίζει, δεν θα πρέπει να σε φέρνει σε δίλημμα.
Αυτά όλα είναι παράνομα και γι’ αυτό ακριβώς και η απόφαση για τη μάσκα είναι παράνομη, διότι δεν μπορεί να με αναγκάσει να τη φορώ ακόμη και όταν πηγαίνω στο σούπερ μάρκετ γιατί ακριβώς δεν υπάρχει ιατρική μελέτη ότι η μάσκα απαλλάσσει από τη μετάδοση του ιού, ούτε αν ωφελεί ή βλάπτει.
Έπειτα υπάρχουν πολλές αντιφάσεις, και αναφέρομαι στο πιο απλό μέτρο: προφανώς το τεστ έχει διαπιστωθεί ότι μεταφέρει μόρια εις τον εγκέφαλο και επομένως υπάρχουν κίνδυνοι μεγάλης βλάβης και επίσης και για τα εμβόλια.
Αυτό όμως που θέλω να πω είναι ότι δυστυχώς ο κόσμος δεν αντιδρά ούτε με δικαστήρια, διότι αν υπήρχαν προσφυγές από χίλιες και πάνω μαζεμένες-φυσικά δεν θα προλάβαιναν τα δικαστήρια-αλλά θα έβλεπαν ότι θα υπήρχε τέτοια αντίδραση/αντίσταση η οποία θα εξανάγκαζε αντίστροφα τα αφεντικά αυτά που επιβάλλουν τα μέτρα και καθοδηγούν και τις κυβερνήσεις ακόμη να υποτάσσονται. Θα μπορούσαν 1-2 κυβερνήσεις να πάνε στον ΟΗΕ, δεν πάνε όμως γιατί είναι όλοι εξαγορασμένοι.
Σ’ αυτές τις περιπτώσεις δεν μπορείς να αναμένεις σταμάτημα, όταν οι ίδιοι οι επιχειρηματίες δεν αντιδρούν που χάνουν τις επιχειρήσεις τους ή αυτοκτονούν τι θέλετε να κάνει; Ενικήθηκαν αυτοί οι άνθρωποι. Είναι όπως στους βομβαρδισμούς-βομβαρδισμένοι είναι αυτοί οι άνθρωποι. Όταν ένας μεγάλος επιχειρηματίας υφίσταται τεράστιες ζημιές και δεν πάει σε έναν δικηγόρο, και από τους καλύτερους δικηγόρους, τι θέλετε να κάνουν; (σσ Θα συνεχίσουν την ίδια πρακτική τρομοκρατίας). Αυτό πρέπει να ξέρει ο κόσμος: από τη στιγμή που η κοινωνία είναι ηττημένη, η μεταβολή μπορεί να κρατήσει πολλές δεκαετίες. Το σοκ και δέος που ξέρουμε όλοι, αι είναι η βάση στρατηγικής των ισχυρών δυνάμεων, έχουν μελέτες ολόκληρες, επιστήμονες, όπως είχε ο Χίτλερ κι έκανε τα πειράματα. Γι’ αυτό είναι έγκλημα κατά της ανθρωπότητος. Είναι σαφείς οι διατάξεις του διεθνούς δικαίου και των συνταγμάτων που τα απαγορεύουν, όλων των συνταγμάτων, όχι μόνον του δικού μας. Όμως, δεν προσφεύγει ο λαός.
Η πλύση εγκεφάλου είναι η παράλυση του εγκεφάλου για αντίσταση. Σε κάνει πρόβατο. Το πρόβατο κοιτάζει να φάει τη βοσκή που θα του πάει ο τσοπάνος. Δεν σκέφτεται ότι ο τσοπάνος θα το σφάξει. Σκέφτεται μόνο «το πράγμα που θα φάω σήμερα». Και αυτό είναι που θα μεταλλαχθεί. Θα μετασχηματίσει τους ανθρώπους σε αγέλη.
Βραχιολίδης: Και η οποία αγέλη θα στρέφεται σε βάρος αυτών που προσπαθούν να αντισταθούν.
Κασσιμάτης: Ασφαλώς. Παραδείγματος χάριν σε όσους έχω μιλήσει εγώ, τα βάλανε μαζί μου. «Είσαι τρελός», μου λένε, «δηλαδή όλοι οι άλλοι κάνουνε λάθος;». Πιστεύουν ότι η αγέλη έχει δίκιο. Στο τέλος τα θύματα θα είναι αυτοί που αντέχουν ακόμη και είναι ζωντανοί, αυτοί θα υφίστανται τον πόλεμο των άλλων (σσ αυτοί δηλαδή που καταλαβαίνουν την παγίδα που έχει στηθεί σε βάρος των ανθρώπων, θα έχουν απέναντί τους την «αγέλη»).
Βραχιολίδης: Ο κ. Γεραπετρίτης βγήκε και είπε πως μόλις αποκτηθεί η δυνατότητα καθολικού εμβολιασμού, ξεκινούν αμέσως τα προνόμια για τους εμβολιασμένους». Χώρισε δηλαδή αμέσως τους πολίτες σε 2 κατηγορίες.
Κασιμάτης: Αυτό το πράγμα που έχει κάνει ο κ. Γεραπετρίτης ο οποίος είναι συνταγματολόγος, μαθητής μου, είναι έγκλημα κατά της ανθρωπότητας, το λέω ξεκάθαρα.
Βραχιολίδης: Ξεκάθαρα τα όσα είπατε κύριε καθηγητά, αλλά η αντίσταση δεν έρχεται.
Κασιμάτης: Όχι, δεν έρχεται, γι’ αυτό ένας γερμανός νομικός είπε «μην κάνετε κόπο να πείσετε έναν ο οποίος έχει υποστεί μετάλλαξη. Και να τον … πείσετε είναι: ου με πείσεις κι αν με πείσεις». Διότι αυτός πλέον οδηγείται χωρίς θέληση δική του.
Και κλείνω με το ερώτημα: Ποιος είναι ο ειδικός και ποιος ο άφρων; Αποσκοπεί ο κος Κασιμάτης στα 89 χρόνια του με θέσεις, αξιώματα και πλούτο; Ή μήπως απλά μας λέει την αλήθεια που βρίσκεται μπροστά στα μάτια μας; Αφήνω τον προβληματισμό της απάντησης σε όλους μας. Έκαστος εφ ω ετάχθη.
Άρης Παπαμιχαήλ
Οικονομολόγος – Σύμβουλος επιχειρήσεων