Σε μία προσπάθεια να πρωτοτυπήσει αλλά και να κεντρίσει το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού, η Adidas ξεκίνησε καμπάνια για γυναικεία μαγιό με άνδρες μοντέλα προκαλώντας θύελλα αντιδράσεων στα social mediα.

Όπως αναφέρει η αμερικανική εφημερίδα «New York Post», αυτή την εβδομάδα η γερμανική εταιρεία ρούχων παρουσιάζει τη συλλογή μαγιό «Pride 2023», διαφημίζοντας μαγιό για γυναίκες στην ιστοσελίδα της με τη βοήθεια ανδρικών μοντέλων. Ένα από τα μαγιό, ένα πολύχρωμο ολόσωμο που ονομάζεται «Pride Swimsuit» και διαφημίζεται έναντι 70 δολάρια, από ανδρικό μοντέλο, δείχνει επίσης κάτι να… εξέχει στην περιοχή του καβάλου.

Επιπλέον, το συνοδευτικό βίντεο στον ιστότοπο της Adidas απεικονίζει το μοντέλο να ποζάρει με το ολόσωμο μαγιό και την κάμερα σε κάποιο σημείο να εστιάζει σ’ ένα τριχωτό σημείο στο στήθος του. Ωστόσο, δεν είναι σαφές αν το μοντέλο ταυτοποιείται ως άνδρας ή είναι τρανσέξουαλ.

The Adidas ‘Pride 2023’ Women’s Swimwear Collection.. Presented by a Man pic.twitter.com/hKT0hnCXvt

— We The Media (@NewWorldNews_) May 17, 2023

Το αμερικανικό δημοσίευμα αναφέρει ότι η νέα σειρά του νοτιοαφρικανού σχεδιαστή Ρίτς Μνίσι, που ονομάστηκε «Let Love Be Your Legacy» και κυκλοφόρησε πριν από τον «μήνα υπερηφάνειας» (Pride month) τον Ιούνιο, είναι «μια γιορτή της αυτοέκφρασης, της φαντασίας και της ακλόνητης πεποίθησης ότι η αγάπη ενώνει». Η New York Post επικαλείται τα όσα αναφέρονται τον ιστότοπο της γερμανικής εταιρείας.

Σε δελτίου Τύπου που εξέδωσε η Adidas τη Δευτέρα, διευκρίνισε ότι η σειρά «είναι εμπνευσμένη από ένα ερωτικό γράμμα που έγραψε ο Μνίσι στον νεότερο εαυτό του», χρησιμεύοντας ως «μια κραυγή συσπείρωσης για ενεργή συμμαχία για την ενδυνάμωση και την υπεράσπιση της διεμφυλικής κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ».

Βλέποντας τη νέα καμπάνια της εταιρείας, ήταν άμεσες οι αντιδράσεις των χρηστών στο Twitter. O Όλι Λόντον, γνωστός influencer στις ΗΠΑ, ανέβασε στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης φωτογραφίες από την ιστοσελίδα της Adidas χθες το πρωί με την ακόλουθη λεζάντα: «Η νέα σειρά γυναικείων μαγιό της Adidas με μοντέλα … άνδρες».

The Adidas Womenswear ‘Pride Collection’ ⬇️🏳️‍🌈👙🩱

All of the male models wearing the women’s swimwear are skinny and all the females are plus+ size.

What message is Adidas trying to subconsciously send to consumers? pic.twitter.com/hNpsHCnX7g

— Oli London (@OliLondonTV) May 17, 2023

Μέχρι το απόγευμα, περισσότεροι από 1,1 εκατομμύρια χρήστες του Twitter είδαν το μήνυμα του Λόντον και πολλοί από αυτούς έσπευσαν να επικρίνουν δριμύτατα την Adidas με το επιχείρημα ότι δεν σέβεται το γυναικείο της κοινό.

Η Ρίλει Γκέινς, σταρ της κολύμβησης του NCAA (Εθνικού Κολεγιακού Αθλητικού Συνδέσμου των ΗΠΑ) και ακτιβίστρια για τα δικαιώματα των γυναικών, εξέφρασε την απορία της για την πρωτοβουλία της εταιρείας: «Δεν καταλαβαίνω γιατί οι εταιρείες το κάνουν αυτό οικειοθελώς στον εαυτό τους. Θα μπορούσαν τουλάχιστον να πουν ότι το μαγιό είναι «unisex», αλλά δεν το έκαναν γιατί πρόκειται για τη διαγραφή των γυναικών. Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί δύσκολα το βλέπουμε αυτό να πηγαίνει προς την αντίθετη κατεύθυνση; Τα γυναικεία μαγιό δεν είναι αξεσουάρ με εξόγκωμα στον καβάλο», υποστήριξε σε μήνυμά της στο Twitter.

I dont understand why companies are voluntarily doing this to themselves. They could have at least said the suit is “unisex”, but they didn’t because its about erasing women. Ever wondered why we hardly see this go the other way?

Women’s swimsuits arent accessorized with a bulge https://t.co/ysHK8e5H9l

— Riley Gaines (@Riley_Gaines_) May 17, 2023

Μία άλλη χρήστης ήταν πολύ απογοητευμένη από τη σχετική καμπάνια της Adidas: «Έχω στήθος, γοφούς και δεν χρειάζομαι ένα επιπλέον υφασμάτινο σακουλάκι γύρω από την περιοχή των γεννητικών οργάνων μου. Αυτό ακυρώνει τις γυναίκες για αυτό θα κάνω μποϊκοτάζ και στην Adidas και στην Nike. Αρκετά πια», έγραψε στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Η Adidas εισάγει τσιπάκι στην μπάλα του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου 2018

I have breasts, hips and no need for an extra pouch of fabric around my labia. I guess that means this bathing suit isn’t for me.. or most women.. In which other instance do companies advertise to a demographic of ~1%? Women make up ~50% and we’re struggling lol! Make it make… https://t.co/VYjSSsmUMi

— June  (@June_Can_Do_It) May 17, 2023

protothema.gr